Дізнатися більше про роботу екосистеми можна на офіційній сторінці Pin Up Global Instagram, а також про діяльність її окремих напрямків. На сторінці активно публікуються останні новини екосистеми, важливі події та нові вакансії.
PIN-UP Global | Інформація |
Офіси | 9 офісів в 7 країнах світу (Україна, Польща, Казахстан, Вірменія, Перу, Кіпр, Індія) |
Сегменти | PIN-UP.TECH, PIN-UP.BUSINESS, PIN-UP.CARE, PIN-UP.CRM, PIN-UP.TRAFFIC, PIN-UP.INVESTMENTS |
Співробітники | Більш ніж 2000 спеціалістів (20+ національностей) |
Офіційний сайт | https://pin-up.global/ |
Як функціонує екосистема
PIN-UP Global – це бізнес, що швидко зростає та створює тренди на ринку. Тут кожен співробітник на своєму місці, а сегменти екосистеми співпрацюють для отримання спільного результату, виконуючи поставлені перед собою завдання. Як результат — вдається успішно розвивати усі напрямки екосистеми.
Серед сегментів екосистеми Пін Ап Глобал є такі:
- PIN-UP.TECH;
- PIN-UP.BUSINESS;
- PIN-UP.TRAFFIC;
- PIN-UP.CRM;
- PIN-UP.CARE;
- PIN-UP.INVESTMENTS.
Завдяки взаємній довірі та повазі до незалежності, що дозволяє сегментам розвиватися до вищого рівня обслуговування та якості продукції, компанії екосистеми об’єднують зусилля та прагнуть до спільної мети.
Цінності Pin-Up Global
Цінності екосистеми Pin-Up Global є наступними:
- Be the first to lead. Команда рухається вперед і задає тренди, пропонуючи найкращі рішення як для клієнтів, так і для співробітників завдяки залученості, сміливості реалізовувати свої ідеї та пропонувати зміни.
- Be an expert in your domain. Екосистеми пропонує якісний продукт завдяки експертності своєї команди, чий професіоналізм базується на постійному розвитку разом з екосистемою, глибині розуміння сфери та компетентності у своїй функціональній галузі.
- Be a partner in teamwork. Синергія — важлива складова у взаємодії, яка будується на довірі. Команда досягає загального результату завдяки вкладу кожного, взаємопідтримці та вмінню домовлятися.
- Be focused on the result. Команда орієнтована на результат — персональний, корпоративний та клієнта. Всі учасники екосистеми досягають цілей завдяки високій швидкості роботи, завзятості та цілеспрямованості.
- Be open and honest in communication. Відкритість в комунікації з клієнтами та співробітниками – важлива складова екосистеми. Важливі прямолінійність та чесність у спілкуванні. Створюються прозорі та прості політики та процеси.
Екосистема ефективно розвивається відразу у кількох напрямках. Завдяки взаємодії один з одним, екосистемі вдається залишатися лідером індустрії й задавати планку.
*на правах реклами