Чому електронні квитанції кращі
Частина українських споживачів електроенергії вже відмовилася від звичайних квитанцій за світло і отримує електронними рахунками. У компанії Yasno пояснили, чому електронні квитанції все ж таки кращі:
- споживач може сам згенерувати та оплатити електронну платіжку в Особистому кабінеті на сайті Yasno, коли йому зручно;
- клієнт у будь-який момент може перевірити кількість спожитої електроенергії за підсумками місяця;
- усі оплати, проведені через Особистий кабінет, зберігаються там у PDF-форматі, їх можна проаналізувати в будь-який час;
- клієнт може самостійно вибрати платіжну систему і заощадити на додаткових комісіях;
- перекази за такими платежами зараховуються моментально;
- споживач може сам роздрукувати квитанцію за такої потреби.
Раніше ми писали, скільки потрібно зберігати квитанції про оплату комунальних послуг.
Як перейти на електронну платіжку.
Зробити це можна в особистому кабінеті на сайті компанії Yasno.
“Для цього на сторінці, яка відкривається одразу після входу до кабінету, необхідно натиснути “Обрати електронний рахунок”. І вже наступного місяця клієнт отримає електронний рахунок замість паперового”, – розповіли в компанії.
Допомога від ООН – чому не всі пенсіонери її отримали та як це можна зробити
Приниження чи допомога? Як сьогодні виживають українські пенсіонери – відеоопитування