Лише в разі повідомлення певних змін Пенсійний фонд може гарантувати безперервність пенсійних виплат. Про це повідомило Головне управління ПФУ в Донецькій області.
Управління звертає увагу пенсіонерів на те, що повідомити його про зміни можна за допомогою інтернету – на веб-порталі електронних послуг ПФУ.
Раніше ми писали, якою буде мінімальна пенсія з жовтня.
Вносити зміни до пенсійної справи можна на різних етапах, оновивши дані або відкоригувавши документи.
У разі яких змін потрібно повідомляти ПФУ
Пенсіонери зобов’язані інформувати органи ПФУ у випадках, коли вони:
- отримали ID-картку замість українського паспорта старого зразка;
- отримали новий паспорт після втрати або його викрадення;
- змінили ПІБ.
У разі зміни прізвища або імені потрібно надати новий паспорт, свідоцтво про шлюб або інший відповідний документ.
Також пенсіонерам потрібно надавати дані до Пенсійного фонду в 10-денний строк, якщо вони:
- вступили або звільнилися з роботи,
- відкрили або закрили ФОП,
- набули або втратили особливий статус,
- змінили місце реєстрації,
- виїхали за кордон на ПМП.
Надання таких даних передбачено Законом України від 09.07.2003 № 1058-IV “Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування”.
Як змінити дані в пенсійній справі
Щоб внести зміни до своєї пенсійної справи на веб-порталі е-послуг ПФУ потрібно:
- пройти авторизацію за допомогою КЕП (кваліфікованого електронного підпису);
- у бічному меню зліва зайти в розділ “Про пенсійне забезпечення”;
- у вкладці “Внесення змін до пенсійної справи” створити заяву та надіслати її.
На веб-порталі е-послуг ПФУ можна створити такі заяви для внесення змін до пенсійної справи.
- Про зміну способу виплати пенсії – якщо ви хочете перевести отримання пенсії з пошти на банківську картку і навпаки.
- Про виплату часткової пенсії на непрацездатних членів сім’ї, які перебувають на повному державному утриманні.
- Про переказ пенсії з Укрпошти в Ощадбанк через платіжну систему MY TRANSFER – так ви зможете отримувати пенсійну виплату грошовим переказом, не відкриваючи відкриття банківського рахунку.
- Про зміну особистих даних особи, яка отримує виплати, – у разі зміни ПІБ або інших паспортних даних.
Управління звертає увагу, що повідомлення про зміну цих даних дуже важливе, тому що може вплинути вплинути на пенсійне забезпечення.