Про це повідомила прес-служба компанії у відповідь на запитання клієнта під постом у Фейсбук.
Українка поскаржилася, що облгаз, незважаючи на те, що вона справно передає показання, нараховує суми споживання, вже сформувався борг. На прохання відкоригувати суми у платіжках облгаз не реагує.
“Я з січня місяця передаю свої дані, але облгаз, не пересилає і мені нараховують по-своєму і виставляють борг, що не існує. Ось зараз передала, якщо не перерахують, то я вже і не знаю, куди звертатися”, – розповіла вона.
У відповідь на це в «Нафтогазі» роз’яснили, що, якщо за рахунком некоректно нараховані обсяги, потрібно звернутися до свого оператора ГРМ (облгаз).
“Ви можете написати письмове звернення, прикріпити фотопідтвердження переданих показань (якщо воно є) і відправити, наприклад, рекомендованим листом або на їхню електронну пошту. У такому разі Ваш оператор ГРМ буде зобов’язаний надати відповідь у письмовому вигляді та виконати перерахунок за необхідності”, – відзначили у компанії.
Крім того, в «Нафтогазі» уточнили, що в тому випадку, якщо оператор ГРМ відмовляє перераховувати дані – краще звернутися до НКРЕКУ (Національна комісія, яка здійснює державне регулювання у сфері енергетики та комунальних послуг, https://www.nerc.gov.ua) ) з письмовою скаргою.