Під час воєнного стану повідомити про відмову у призначенні субсидії на оплату житлово-комунальних послуг можуть усно телефоном.
Як зазначають у Пенсійному фонді України, згідно із законодавством про відмову у призначенні субсидії уповноважений орган має повідомити заявника протягом трьох календарних днів.
І хоча постановою Кабміну від 21.10.1995 № 848 «Про спрощення порядку надання населенню субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива», передбачено, що поінформувати заявника потрібно у паперовій формі про причини відмови та порядку оскарження рішення, під час війни діє інший порядок.
У період дії воєнного положення про відмову в наданні допомоги з оплати ЖКП можуть повідомити у телефонному режимі.
При цьому має бути зроблений відповідний запис у журналі реєстрації інформування заявників, у якому мають зазначити:
- номер рішення про відмову;
- номер телефону заявника;
- прізвище, ім’я та по батькові заявника;
- прізвище, ім’я та по батькові посадової особи, яка повідомила про прийняте рішення;
- дата та час телефонного дзвінка.
Відповідно оскаржити таке рішення, людина також може в судовому порядку.
Нагадаємо, раніше ми розповідали, чому українці відмовляються від оформлення субсидії.