Про це повідомляє прес-служба оператора системи розподілу електроенергії компанії Yasno, пише РБК.
Як йдеться у роз’ясненні, щомісяця оператор розраховує обсяг споживання кожного клієнта. Такий розрахунок проводиться на основі показань лічильника, які в кінці періоду подав клієнт, зафіксував контролер або автоматично передав «розумний лічильник», якщо такий встановлений.
У випадку, коли оператор системи розподілу не отримав дані жодним із цих способів, він визначає обсяг середньодобового споживання. Його розраховують на підставі двох останніх показань, які в попередні періоди передав клієнт або зафіксував контролер.
Після цього інформацію про обсяг споживання від оператора системи розподілу отримує електропостачальник, на її основі здійснює нарахування і формує рахунок для клієнта.
«Саме через несвоєчасну чи нерегулярну передачу показань оператор системи розподілу змушений визначати обсяг „по середньому“. Він може істотно відрізнятися від фактичного споживання як у меншу, так і у більшу сторону. Відповідно, і сума в рахунку може не відповідати очікуванням клієнта», — йдеться у повідомленні.
Щоб цього уникнути і платити тільки за використану електроенергію, в Ясно радять регулярно передавати показання лічильника.
«Однак, якщо з певних причин (наприклад, за відсутності електроенергії) немає можливості зробити це в певний період, можна повідомити показання в інший час. Найголовніше — робити це регулярно, приблизно в однакові дати щомісяця, і тоді розрахунок обсягу споживання і сума до оплати будуть максимально точними», — додали в компанії.
Нагадаємо, раніше ми розповідали, де знайти свій графік відключення світла.