Відповідає Андрій Музольф, викладач Київської духовної академії:
«Богородиця справді тільки одна, і коли ми молимося перед тією чи іншою іконою – ми молимося одній-єдиній Діві Марії.
Адже, молячись перед Її іконою, ми говоримо: «Пресвята Богородице, врятуй нас», а зовсім не «Іконо Богородиці, врятуй нас». Рятує нас не ікона, не матерія, а Та, чиє зображення на ній. А той факт, що в церковній традиції існує безліч ікон Богородиці, говорить про таке.
Фактично кожна ікона Божої Матері пов’язана з тим чи іншим її явищем людському роду. І залежно від того, в яких умовах і яким чином Преблагословенна Діва Марія являлася людині, подібні нюанси відображено і на іконах. Саме тому ікони Божої Матері звуться «Почаївська», «Володимирська» тощо.
Однак, вважати, що якась ікона Богородиці «краща», «сильніша» або «святіша» за інших, – це вже блюзнірство і до певної міри язичництво, бо святість ікони залежить не від самого зображення, а від того, хто на ній зображений».
.