Український ветеранський фонд продовжує реалізовувати відповідну програму мікрофінансування підприємництва, пише Соціальна інформаційна платформа.
Хто може подати заявку на отримання допомоги?
Ветерани, їхні дружини чи чоловіки, батьки, діти (у тому числі усиновлені) учасників бойових дій, а також родичі загиблих захисників та героїв Небесної сотні.
Для подання заявки потрібно відповідати одразу трьом критеріям:
– бути ветераном чи членом сім’ї ветерана;
– бути ФОП або самозайнятою особою;
– мати статус внутрішньо переміщеної особи, набутий після 24 лютого 2022 року.
Які документи потрібні для отримання грошей?
– паспорт заявника з пропискою;
– довідка ВПО (скриншот з Дії не підходить);
– витяг з ЄДР про ФОП, або самозайнята особа;
– документ, що підтверджує статус ветерана: посвідчення УБД, посвідчення особи з інвалідністю внаслідок війни, посвідчення учасника війни;
– документ, що підтверджує спільне проживання з ветераном до війни, свідоцтво про шлюб або свідоцтво про народження дитини;
– документи, що підтверджують купівлю після 24 лютого 2022 року для роботи бізнесу відповідно до КВЕД (чек або видаткова накладна).
Куди потрібно подати заявку?
Зробити це можна на сайті Українського ветеранського фонду в розділі мікрофінансування бізнесу за посиланням.
Якщо ваша заявка відповідає вимогам після перевірки документів та схвалення – ви отримаєте кошти протягом 10 днів.
Програма діятиме до закінчення дії воєнного стану.
Питання щодо фінансування можна надсилати на пошту фонду: [email protected].
Нагадаємо, раніше ми розповідали, як пенсіонерам отримати 6, 6 тисяч гривень від ООН.