У Пенсійному фонді повідомили, що дізнатися про зарахування можна, звернувшись до кол-центру, пише Соцпортал.
Так, мешканка тимчасово окупованої Херсонської області запитала, де можна дізнатися про зарахування коштів, якщо раніше отримували пенсію на “Укрпошті”, а у квітні оформила картку ПриватБанку.
Також зазначила, що кошти надходитимуть із червня, але станом на 20 червня гроші не надійшли.
За даними ПФУ, слід звернутися за консультацією на “гарячу лінію” контакт-центру за телефонами: 0-800-503-753, 044-281-08-70, 044-281-08-71 або через портал електронних послуг за посиланням.
Крім того, ознайомитися з переліком сервісних центрів головних управлінь Пенсійного фонду України, куди можна звернутися за вирішенням цього питання, можна за посиланням.
Для збереження пенсій та соціальних виплат, пенсіонери, які мешкають на окупованих територіях, можуть скористатися спеціальним механізмом через додаток “Дія”:
Авторизуйтесь у додатку “Дія”;
Перейдіть до Меню “Дія.Підпис”;
Натисніть “Створити”;
Підтвердьте особистість через перевірку фото, NFC чи BankID;
Придумайте 5-значний код для “Дія.Підпис”;
Готово! Тепер ви можете підписувати документи в “Дія” та онлайн.
Нагадаємо, раніше ми розповідали, що Кабмін спростив отримання пенсій однією з категорій переселенців.