Ключові тези:
- Клієнтам “Ощадбанку” нагадали про обов’язкове оновлення персональних даних відповідно до вимог НБУ.
- Актуалізувати інформацію можна дистанційно через застосунок “Ощад 24/7”, без відвідування відділення.
- Перевірка проводиться з різною періодичністю залежно від рівня ризику — від одного до п’яти років.
“Ощадбанк” повідомив громадян про необхідність актуалізації персональних даних, яка є частиною вимог Національного банку України.
Клієнти Ощадбанку можуть зробити це онлайн у застосунку “Ощад 24/7” без черг і відвідувань відділень.
Раніше ми розповідали, кому з українців треба перереєструвати права на нерухомість у новому держреєстрі.
Навіщо оновлювати дані
Процедура оновлення передбачена законом «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, фінансуванню тероризму та розповсюдженню зброї масового знищення». Вона допомагає банкам підтримувати актуальність інформації про клієнтів та мінімізувати ризики шахрайства.
Частота оновлення залежить від рівня ризику ділових відносин.
Для клієнтів:
- з високим ризиком — раз на рік;
- середнім ризиком — раз на 3 роки;
- низьким або безризиковим статусом — раз на п’ять років.
Як пояснюють у фінустанові, сповіщення про необхідність актуалізації надходитиме у застосунок або вебверсію “Ощад 24/7” за 30 днів до дедлайну.
Як оновити дані онлайн
Щоб оновити дані, достатньо перейти за повідомленням, обрати розділ «Ще» → «Профіль», перевірити наявну інформацію та внести зміни або підтвердити її актуальність. За бажання, клієнти можуть зробити це й у відділенні банку.
В “Ощадбанку” наголошують: оновлення персональних даних є обов’язковою частиною фінансової перевірки. Банк має забезпечувати правдивість отриманих документів і може вимагати копії офіційних паперів для підтвердження особи.
Читайте також: