Ключові тези:
З 1 січня 2026 року дохід для пільг на комуналку зріс до 4 660 грн на особу.
Дохід не впливає на субсидії для учасників бойових дій, інвалідів війни та сімей загиблих.
З 1 січня змінилася важлива умова для надання пільг на житлово-комунальні послуги, а саме збільшився розмір сукупного доходу, який дає право на такі пільги.
Про це повідомили в Пенсійному фонді України.
Раніше ми розповідали, скільки доведеться платити за електроенергію до кінця квітня.
Зміни відбулися у зв’язку зі збільшенням прожиткового мінімуму, що було закладено в держбюджет на 2026 рік.
Відповідно до підпункту 169.4.1 Податкового кодексу України, податкова соціальна пільга на оплату комуналки надається до доходу, якщо його розмір не перевищує суми, що дорівнює розміру прожиткового мінімуму для працездатної особи, чинного на 1 січня звітного податкового року, помноженого на 1,4 та округленого до найближчих 10 грн.
У 2026 році прожитковий мінімум для працездатної особи становить 3 328 гривень.
Таким чином, у 2026 році розмір доходу, який дає право на податкову соціальну пільгу, становить: 3 328*1,4 = 4 659,2 гривні = 4 660 гривень.
Тобто якщо сукупний дохід сім’ї пільговика на одну людину перевищує цю суму, родина може звернутися за призначенням житлової субсидії.
Розмір доходу не впливає на право на субсидію для таких категорій громадян:
Читайте також:
Якщо з душової лійки замість потужного струменя ледве тече вода, не поспішайте купувати нову насадку.…
Голодування часто сприймають як повну відмову від їжі. Але цим словом називають і часткове зменшення…
Уряд та енергетичні компанії підтвердили гарантію стабільності тарифів щонайменше до кінця майбутнього опалювального сезону. Дізнайтесь,…
Заповіт не завжди гарантує, що майно після смерті власника перейде саме тій людині, яку він…
Чимало споживачів вважають, що якщо газом не користуватися, платити за його доставку не потрібно. Але…
Виплати на проживання для переселенців продовжили, але отримувати допомогу зможуть не всі ВПО. Розповідаємо, кого…