Ключові тези:
Користувач ПриватБанку розповів про інцидент, унаслідок якого частина готівки зникла після спроби поповнити валютну картку. Про це повідомляє портал «Мінфін».
Раніше ми розповідали, що з січня ПриватБанк змінює правила для клієнтів.
За словами клієнта фінустанови, він прийшов до відділення банку, щоб покласти гроші на картку. Працівники порадили скористатися терміналом самообслуговування, запевнивши, що пристрій працює справно.
Під час операції термінал прийняв дві купюри по $100. І одразу після цього з’явилося повідомлення про технічну помилку — “термінал тимчасово не приймає готівку”. Скоро з’ясувалося, що гроші на рахунок не надійшли.
Клієнт одразу звернувся на гарячу лінію ПриватБанку та зареєстрував скаргу. Згодом йому повернули лише одну купюру, тоді як друга сума — $100 — безслідно зникла.
“Ні в чаті з оператором, ні телефоном я не отримав конкретних пояснень чи строків вирішення ситуації”, — зазначив чоловік, закликавши банк розібратися в інциденті та покращити якість обслуговування.
Читайте також:
Пенсійна реформа в Україні в черговий раз “забуксувала”. Одночасно реальна пенсія, з урахуванням інфляції, зменшується,…
Кінець фіксованим платіжкам? У 2026 році НКРЕКП вводить оплату за фактичне споживання газу.
Щоб уникнути проблем на кордоні українцям доведеться оформлювати нові паспорти. МЗС оновило правила.
Стоматологічна клініка — це не лише про бормашину та лікаря в масці. Це місце, де…
Без перешкод і без квитка. Що загрожує за відмову у пільговому перевезенні і як захистити…
Овочі взимку 2025/26 року будуть дешевші порівняно з минулим роком. Чому так, пояснив НБУ.