Ключові тези:
- Клієнт ПриватБанку втратив $100 під час поповнення картки через термінал у відділенні банку.
- Пристрій прийняв купюри, але кошти не попали на рахунок.
- Постраждалий звернувся на гарячу лінію, однак банк повернув лише половину суми, решта залишилася невідомо де.
Користувач ПриватБанку розповів про інцидент, унаслідок якого частина готівки зникла після спроби поповнити валютну картку. Про це повідомляє портал «Мінфін».
Раніше ми розповідали, що з січня ПриватБанк змінює правила для клієнтів.
Гроші “зникли” після поповнення картки ПриватБанк
За словами клієнта фінустанови, він прийшов до відділення банку, щоб покласти гроші на картку. Працівники порадили скористатися терміналом самообслуговування, запевнивши, що пристрій працює справно.
Під час операції термінал прийняв дві купюри по $100. І одразу після цього з’явилося повідомлення про технічну помилку — “термінал тимчасово не приймає готівку”. Скоро з’ясувалося, що гроші на рахунок не надійшли.
Повернули лише половину
Клієнт одразу звернувся на гарячу лінію ПриватБанку та зареєстрував скаргу. Згодом йому повернули лише одну купюру, тоді як друга сума — $100 — безслідно зникла.
“Ні в чаті з оператором, ні телефоном я не отримав конкретних пояснень чи строків вирішення ситуації”, — зазначив чоловік, закликавши банк розібратися в інциденті та покращити якість обслуговування.
Читайте також:









