Інструкція для пенсіонерів: як подати заявку на нове посвідчення без візиту до Фонду

Этот материал также доступен на русском языке

пенсійне посвідчення
Втратили пенсійне посвідчення? Пенсійний фонд пояснив, як швидко відновити документ.

Ключові тези:

  • Пенсійний фонд України пояснив, як відновити втрачене пенсійне посвідчення — особисто або онлайн.
  • Заявку можна подати через вебпортал електронних послуг чи мобільний застосунок «Пенсійний фонд».
  • Українці  також можуть оформити е-посвідчення, яке має ту саму юридичну силу, що й паперове.

Як отримати нове пенсійне посвідчення у випадку його втрати? У ПФУ пояснили, як це зробити не відвідуючи відділення фонду.

Раніше ми розповідали,  як оцифрувати трудову книжку.

Як отримати нове пенсійне посвідчення

Відновити документ можна двома способами — у сервісному центрі ПФУ або онлайн через вебпортал електронних послуг portal.pfu.gov.ua чи мобільний застосунок «Пенсійний фонд».

Як подати заявку онлайн

Щоб замовити нове посвідчення через вебпортал, потрібно:

  1. Увійти до особистого кабінету за допомогою КЕП (кваліфікований електронний підпис)
  2. У меню обрати розділ «Щодо пенсійного забезпечення» → «Заява на виготовлення пенсійного посвідчення».
  3. Заповнити анкету, завантажити копії документів (паспорт, РНОКПП, фото, підпис) та надати згоду на обробку персональних даних.
  4. Перевірити внесені дані й надіслати заяву.

У мобільному додатку потрібно відкрити розділ: «До ПФУ» → «Комунікації до ПФУ» → «Заява на виготовлення пенсійного посвідчення».

У Пенсійному фонді додали, що за бажанням можна  також оформити електронне пенсійне посвідчення, яке відображається на порталі «Дія». Воно має таку ж юридичну силу, як і паперовий документ.

Читайте також:

Facebook
X (Twiiter)
LinkedIn
Pinterest
WhatsApp
купити ноутбук Львів, ціни в Україні

Перейти на українську версію сайту?