Ключові тези:
- Пенсійний фонд України пояснив, як відновити втрачене пенсійне посвідчення — особисто або онлайн.
- Заявку можна подати через вебпортал електронних послуг чи мобільний застосунок «Пенсійний фонд».
- Українці також можуть оформити е-посвідчення, яке має ту саму юридичну силу, що й паперове.
Як отримати нове пенсійне посвідчення у випадку його втрати? У ПФУ пояснили, як це зробити не відвідуючи відділення фонду.
Раніше ми розповідали, як оцифрувати трудову книжку.
Як отримати нове пенсійне посвідчення
Відновити документ можна двома способами — у сервісному центрі ПФУ або онлайн через вебпортал електронних послуг portal.pfu.gov.ua чи мобільний застосунок «Пенсійний фонд».
Як подати заявку онлайн
Щоб замовити нове посвідчення через вебпортал, потрібно:
- Увійти до особистого кабінету за допомогою КЕП (кваліфікований електронний підпис)
- У меню обрати розділ «Щодо пенсійного забезпечення» → «Заява на виготовлення пенсійного посвідчення».
- Заповнити анкету, завантажити копії документів (паспорт, РНОКПП, фото, підпис) та надати згоду на обробку персональних даних.
- Перевірити внесені дані й надіслати заяву.
У мобільному додатку потрібно відкрити розділ: «До ПФУ» → «Комунікації до ПФУ» → «Заява на виготовлення пенсійного посвідчення».
У Пенсійному фонді додали, що за бажанням можна також оформити електронне пенсійне посвідчення, яке відображається на порталі «Дія». Воно має таку ж юридичну силу, як і паперовий документ.
Читайте також:









