Ключові тези:
- Відмова продавця приймати готівку будь-якого номіналу — це порушення закону про захист прав споживачів.
- Касири зобов’язані приймати всі банкноти й монети та самостійно забезпечувати наявність решти, а не перекладати відповідальність на покупця.
Часто у магазинах відмовляються приймати ті чи інші купюри, особливо великих номіналів.
Фахівці телеграм-каналу “Захист прав споживачів” розповіли, чи законні такі дії.
Раніше ми розповідали, як отримати 2000 гривень грошової допомоги.
За словами експертів, якщо продавець відмовляється брати гроші або каже поміняти їх, такі дії є порушенням вимог законодавства про захист прав споживачів.
Відповідно до вимог, касири повинні приймати у споживачів банкноти і монети всіх номіналів. Окрім цього, саме касири повинні самостійно слідкувати за тим, щоб у касі були банкноти і монети різних номіналів, необхідні для видачі решти.
“Тому проблема “у мене немає здачі” — це не твоя проблема, а касира. Якщо касир продовжує так говорити, звертайся до керівництва магазину та повідомляй, що касир перекладає на тебе свої обов’язки”, — зазначають експерти.
У таких випадках продавець має звернутися до адміністрації закладу зі скаргою, вказавши таку інформацію:
- детальний опис проблеми;
- ім’я працівника;
- дату і час здійснення покупки.
Якщо керівництво стало на бік касира й відмовляється приймати гроші за товар, необхідно звернутися в поліцію.
Читайте також: