Стало відомо, кому із пенсіонерів треба подати до Пенсійного фонду анкету і для чого це треба

Этот материал также доступен на русском языке

женщины перед компьютером
У Пенсійному фонді повідомили, кому із українців треба надати спеціальну анкету, як іі оформити і чому вона так важлива.

Ключові тези:

  • Актуальність даних у Реєстрі застрахованих осіб ПФУ впливає на можливість отримання електронного лікарняного та інших соціальних послуг.
  • Виправити персональні дані можна самостійно через особистий кабінет на веб-порталі Пенсійного фонду України, подавши Анкету застрахованої особи та документи, що підтверджують.
  • Підтверджуючі документи включають паспорт, ІПН (або документ, що його замінює) та інші офіційні папери, що засвідчують особу та зміни.

Як українцям оновити персональні дані у Пенсійному фонді

Чому це важливо

Головне управління Пенсійного фонду України нагадує: коректні дані у Реєстрі застрахованих осіб – це основа для отримання державних послуг, включаючи електронні лікарняні. Якщо інформація застаріла або містить помилки, система може не розпізнати людину і лікарняний просто не сформується.

Які дані підлягають уточненню

Перевірте такі відомості в особистому кабінеті на порталі ПФУ:

  • Прізвище, ім’я, по батькові;
  • Дата та місце народження;
  • Підлога;
  • Громадянство;
  • Серія та номер паспорта;
  • Адреса реєстрації;
  • Контактний номер телефону (за згодою).

Якщо ви знайшли неточності, слід подати Анкету застрахованої особи для внесення змін.

Як подати анкету

Найпростіший спосіб – скористатися особистим кабінетом на веб-порталі Пенсійного фонду України

Читайте також:

Facebook
X (Twiiter)
LinkedIn
Pinterest
WhatsApp

Перейти на українську версію сайту?