Ключові тези:
“Ощадбанк” опинився у центрі критики через практику автоматичного встановлення кредитних лімітів на банківських картках без згоди клієнтів. Відповідна скарга з’явилася на порталі “Мінфін”, де чоловік описав власний негативний досвід взаємодії з банком.
Раніше ми розповідали, що буде, якщо довго не користуватися карткою Ощадбанку.
За словами клієнта Ощадбанку, йому автоматично відкрили йому кредитну лінію, хоча він про це не просив. Мало того, відмовитись від коштів виявилось складно. У мобільному застосунку цієї фінансової установи відсутня функція зменшення ліміту до нуля.
Після звернення на гарячу лінію банк запропонував знизити ліміт. А повне відключення кредитної лінії, як виявилося, можливе тільки у відділенні, де було відкрито картку.
Чоловік розповів, що коли він звернувся до найближчого відділення, працівники відмовилися виконувати запит, пояснивши, що зміна кредитного ліміту до нуля можлива лише у відділенні відкриття рахунку. При чому розмовляли з ним грубо та зневажливо спілкування.
“Цікаво, якою логікою вони керуються? Вони можуть встановлювати будь-який ліміт на власний розсуд, але зменшити його — майже неможливо. Через додаток — ніяк, у відділенні — лише у певному. Ще й хамське ставлення”, — зазначив автор скарги.
Зауважимо, що така політика банку фактично обмежує права клієнтів розпоряджатися власними фінансовими інструментами.
Читайте також:
Уряд України ухвалив рішення щодо ціни на природний газ для населення до весни 2026 року.…
В Україні працює Міжнародний реєстр збитків, що фіксує наслідки війни для громадян. Подати заяву на…
Скільки українцям доведеться платити за зв’язок у жовтні. Київстар представив нові тарифи.
Дієтологи все частіше піднімають на сполох: магазинна ковбаса може бути небезпечна для здоров'я через консерванти…
Тепер клієнти “Ощадбанку” можуть зекономити половину вартості дороги. Розповідаємо, як взяти участь в акції.
Деяким переселенцям держава надає безкоштовний притулок та допомогу у повсякденному житті. Важливо знати, за яких…