Ключові тези:
“Ощадбанк” опинився у центрі критики через практику автоматичного встановлення кредитних лімітів на банківських картках без згоди клієнтів. Відповідна скарга з’явилася на порталі “Мінфін”, де чоловік описав власний негативний досвід взаємодії з банком.
Раніше ми розповідали, що буде, якщо довго не користуватися карткою Ощадбанку.
За словами клієнта Ощадбанку, йому автоматично відкрили йому кредитну лінію, хоча він про це не просив. Мало того, відмовитись від коштів виявилось складно. У мобільному застосунку цієї фінансової установи відсутня функція зменшення ліміту до нуля.
Після звернення на гарячу лінію банк запропонував знизити ліміт. А повне відключення кредитної лінії, як виявилося, можливе тільки у відділенні, де було відкрито картку.
Чоловік розповів, що коли він звернувся до найближчого відділення, працівники відмовилися виконувати запит, пояснивши, що зміна кредитного ліміту до нуля можлива лише у відділенні відкриття рахунку. При чому розмовляли з ним грубо та зневажливо спілкування.
“Цікаво, якою логікою вони керуються? Вони можуть встановлювати будь-який ліміт на власний розсуд, але зменшити його — майже неможливо. Через додаток — ніяк, у відділенні — лише у певному. Ще й хамське ставлення”, — зазначив автор скарги.
Зауважимо, що така політика банку фактично обмежує права клієнтів розпоряджатися власними фінансовими інструментами.
Читайте також:
Сучасна картка чіпа - це не просто пластиковий носій даних. Вона поєднує функції ідентифікації, безпеки…
Більшість людей використовує майже вдвічі більше прального порошку, ніж потрібно. Це призводить не тільки до…
Магнітні збурення формуються через активність Сонця. Викиди корональної маси та посилені потоки сонячного вітру здатні…
Від мінусових ночей до майже весняного тепла. Чим здивує понеділок?
Як підготувати грядки зараз, щоб навесні зібрати рекордну кількість моркви. Дві техніки підзимового посіву, які…
Кулінарний хіт у будь-яку пору року. Ось як приготувати смачну і корисну страву з інгредієнтів,…