На пенсії - Живемо!

Деяким українцям доведеться поновити документи на нерухомість

Этот материал также доступен на русском языке

многоэтажное здание
Міністерство юстиції України нагадує: якщо ви придбали нерухомість до 2013 року, зареєструйте своє право у новому реєстрі. Без цього можуть виникнути проблеми.

Ключові тези:

  • Права власності, оформлені до 2013 року, не перенесені до нового реєстру автоматично.
    Власникам необхідно самостійно внести дані до Державного реєстру прав на нерухомість.
  • Зареєструвати нерухомість можна через ЦНАП, нотаріуса або онлайн через “Дію”.
    Для цього потрібно підготувати документи, що встановлюють право, такі як договір купівлі-продажу або свідоцтво про власність.
  • Процедура безкоштовна для тих, хто оформив право власності до 2013 року.
    Додаткові можливості передбачені для мешканців окупованих та прифронтових регіонів.

Старі права – у новому реєстрі: що потрібно знати власникам нерухомості

Українці, які оформили права власності на нерухомість до 2013 року, мають внести ці дані до нового Державного реєстру прав.

Про це повідомляє Міністерство юстиції України.

Раніше відомості про право власності вносилися до іншого реєстру – Реєстру прав власності на нерухоме майно. Однак його дані не були автоматично перенесені до оновленого державного реєстру, який зараз діє. Тому всім власникам об’єктів нерухомості, які зареєстровані до 2013 року, необхідно самостійно пройти процедуру перереєстрації.

Куди звертатися для перереєстрації?

Мін’юст рекомендує звертатися:

  • до державного реєстратора в ЦНАП;
  • до нотаріуса в межах області, де знаходиться нерухомість.

Якщо об’єкт розташовано в АР Крим, Донецькій, Луганській, Херсонській, Запорізькій, Дніпропетровській, Миколаївській, Харківській, Сумській або в інших тимчасово окупованих/прикордонних регіонах — звернутися можна в будь-якій точці України.

З 13 жовтня така можливість буде також доступна для власників нерухомості у Чернігівській області.

Онлайн-реєстрація

Подати заяву на перереєстрацію можна і через додаток “Дія”, за винятком Києва, Донецької та Луганської областей. Для цього потрібно завантажити скани правовстановлюючих документів, наприклад:

  • договір купівлі-продажу;
  • свідоцтво про право власності;
  • рішення суду тощо

Важливий момент

Якщо право власності надано до 2013 року, процедура внесення відомостей до нового реєстру проводиться безкоштовно. Це важливий крок для захисту своїх майнових прав та можливості законно розпоряджатися нерухомістю в майбутньому.

Джерело: Економічна правда

Читайте також:

Facebook
X (Twiiter)
LinkedIn
Pinterest
WhatsApp
купити ноутбук Львів, ціни в Україні

Перейти на українську версію сайту?