Ключові тези:
У деяких випадках старі лічильники йдуть “на друге коло”, і система не визнає ці дані, хоча вони й правильні. Що робити в такій ситуації, розповіли в ДТЕК.
Раніше ми розповідали, що мобільні оператори будуть блокувати спам дзвінки.
Компанія радить сфотографувати пристрій так, щоб було видно всі цифри, серійний номер та пломбу. До фото слід додати ідентифікаційні дані (особовий рахунок, ПІБ власника, адресу та дату зчитування). Цю інформацію можна надіслати на електронну адресу, яку система вкаже у разі помилки.
ДТЕК також допускає варіант пересилання даних у приватні повідомлення. Фахівці внесуть коректні показники вручну, і надалі користувач зможе передавати їх без перешкод.
У разі помилкової передачі даних у чат-боті ДТЕК можна одразу внести правильні цифри повторно. Система врахує останні подані показники. Якщо нові значення будуть меншими за попередні або перевищуватимуть допустимий ліміт, чат-бот попросить фото лічильника для підтвердження.
На фото мають бути чітко видно показники, серійний номер та, у випадку лічильника «День-Ніч», зони споживання. Перевірити оновлені дані можна у чат-боті, зайшовши в «Меню» → «Передати показники» та обравши адресу.
ДТЕК нагадує, що подавати коректні дані слід щомісяця з 30 по 3 число, щоб оплачувати лише фактично спожиту електроенергію.
Читайте також:
Спокійна доба попереду. Чому прогноз геомагнітної активності на 19 листопада тішить фахівців?
Соціальний бонус на постійній основі. Які категорії пенсіонерів отримають подвоєні виплати?
Війна дронів спричинила медичний колапс на фронті. Як затримка евакуації перетворює “звичайні” рани на смертельні?
Відключення від електромережі в деяких регіонах сягають 12 годин на добу, і це у листопаді.…
Одна помилка — і річ зіпсована Як правильно прати верхній одяг?
Соцмережі вибухнули новиною про введення в обіг банкноти у 5000 грн. Що про це кажуть…