Ключові тези:
- Магазини стають міні-банками завдяки новим фінтех-послугам.
- ПриватБанк впроваджує сучасні сервіси разом із торговельними мережами.
- FacePay дозволяє оплачувати покупки через розпізнавання обличчя.
- “Готівка на касі” та “Поповнення на касі” роблять покупки швидшими й зручнішими.
Каси магазинів стають мінівідділенеямр банків завдяки впровадженню нових послуг, які роблять процес здійснення покупок набагато зручнішим.
Про нові сучасні фінтех-сервіси, які “ПриватБанк” запровадив спільно з великими торговельними мережами під час форуму FinRetail 2025 повідомив керівник управління по роботі з ключовими клієнтами “ПриватБанку” Володимир Тимченко.
Раніше ми розповідали, що клієнтам Ощадбанку потрібно терміново оновити свої дані.
За його словами, одним з таких успішних впроваджень став платвжний метод FacePay, встановлений у мережах магазинів “Аврора”. Завдяки цій технології клієнти можуть оплачувати покупки за допомогою розпізнавання обличчя. Процедура є абсолютно безпечною і значно економить час клієнта.
Окрім цього, великої популярності серед українців набув сервіс “Готівка на касі”. Як підкреслюють у “ПриватБанку”, під час війни він став важливим соціальним інструментом. Лише протягом цього року клієнти зняли понад 30,1 мільярда гривень у понад 29 тисячах терміналів у 120 торгових мережах, що майже вдвічі перевищує статистику за 2022 рік (17,7 мільярда гривень).
Ще однією популярною послугою серед українців є “Поповнення на касі” – цей сервіс дозволяє швидко поповнювати готівкою будь-які картки українських банків на касі магазину одразу під час покупок.
Читайте також:
- Соцвиплати не продовжать автоматично: кому потрібно терміново звернутися в Пенсійний фонд (відео)
- Грошова допомога пенсіонерам: як отримати гроші від міжнародних організацій (відео)








