Розраховуватися в магазинах по-новому: для клієнтів ПриватБанку запровадили зміни

Этот материал также доступен на русском языке

Спеціально для клієнтів "ПриватБанку" на касах окремих магазинів запровадили додаткову послугу, завдяки якій розраховуватися буде набагато зручніше та швидше.

Ключові тези:

  • Магазини стають міні-банками завдяки новим фінтех-послугам.
  • ПриватБанк впроваджує сучасні сервіси разом із торговельними мережами.
  • FacePay дозволяє оплачувати покупки через розпізнавання обличчя.
  • “Готівка на касі” та “Поповнення на касі” роблять покупки швидшими й зручнішими.

Каси магазинів стають мінівідділенеямр банків завдяки впровадженню нових послуг, які роблять процес здійснення покупок набагато зручнішим.

Про нові сучасні фінтех-сервіси, які “ПриватБанк” запровадив спільно з великими торговельними мережами під час форуму FinRetail 2025 повідомив керівник управління по роботі з ключовими клієнтами “ПриватБанку” Володимир Тимченко.

Раніше ми розповідали, що клієнтам Ощадбанку потрібно терміново оновити свої дані.

За його словами, одним з таких успішних впроваджень став платвжний метод FacePay, встановлений у мережах магазинів “Аврора”. Завдяки цій технології клієнти можуть оплачувати покупки за допомогою розпізнавання обличчя. Процедура є абсолютно безпечною і значно економить час клієнта.

Окрім цього, великої популярності серед українців набув сервіс “Готівка на касі”. Як підкреслюють у “ПриватБанку”, під час війни він став важливим соціальним інструментом. Лише протягом цього року клієнти зняли понад 30,1 мільярда гривень у понад 29 тисячах терміналів у 120 торгових мережах, що майже вдвічі перевищує статистику за 2022 рік (17,7 мільярда гривень).

Ще однією популярною послугою серед українців є “Поповнення на касі” – цей сервіс дозволяє швидко поповнювати готівкою будь-які картки українських банків на касі магазину одразу під час покупок.

Читайте також:

 

Facebook
X (Twiiter)
LinkedIn
Pinterest
WhatsApp
купити ноутбук Львів, ціни в Україні

Перейти на українську версію сайту?