Ключові тези:
Клієнти державного “Ощадбанку” повідомляють про проблеми зі зняттям готівки в банкоматах. Іноді техніка скасовує операцію, повертає картку, але списує кошти з картки. Одна з таких ситуацій відбулася 5 вересня та викликала резонанс у соцмережах.
“І, тільки ввечері зайшов у “Ощад-24”, побачив, що гроші списані з моєї картки в тому банкоматі, де мені скасовували операції! Що це робиться в банку? Де кібербезпека? Подзвонив уже 2 рази на “гарячу лінію”… На моє питання, як довго мені чекати свої кошти, була відповідь — “до 30 днів”, — йдеться у повідомленні.
Пізніше чоловікові вдалося зняти гроші в іншому банкоматі, але на сполох викликав той факт, що кошти за попередню невдалу операцію все ж таки зникли з рахунку.
У Ощадбанку визнають: техніка може давати збої. Проте є порядок дій, у якому клієнт може повернути свої гроші.
“Якщо ж кошти не було повернено, тоді потрібно буде звернутися до відділення банку для написання заяви на їхнє повернення, або зафіксувати її через оператора. Вибачаємося за незручності”, – пояснив представник банку.
***
Якщо банкомат Ощадбанку не видав гроші, але гроші списалися — не панікуйте. Зв’яжіться з банком, перевірте інформацію та за необхідності оформіть заяву. Фінансова безпека — це питання техніки, а й своєчасної реакції.
Джерело: Новини.LIVE
Читайте також:
Чи будуть геомагнітні хвилювання цього дня? Що про це говорять прогнози астрофізиків?
Ібрагім та Харріс — американські пенсіонери, які пережили разом з українцями вторгнення, обстріли та блекаути.…
Доглянуте, красиве, здорове та сяюче волосся — мрія кожної жінки. Але дуже часто зовнішні фактори…
У Хмельницькій області жінці відключили газ за "витік", якого не було. Розповідаємо, на чий бік…
Сливи - не тільки смачні фрукти, а й натуральний лікарський засіб. Дієтологи підкреслюють їхню користь,…
Відпустка для батьків і опікунів надається для догляду за дитиною до 3 років. Розповідаємо, що…