Ключові тези:
Клієнти державного “Ощадбанку” повідомляють про проблеми зі зняттям готівки в банкоматах. Іноді техніка скасовує операцію, повертає картку, але списує кошти з картки. Одна з таких ситуацій відбулася 5 вересня та викликала резонанс у соцмережах.
“І, тільки ввечері зайшов у “Ощад-24”, побачив, що гроші списані з моєї картки в тому банкоматі, де мені скасовували операції! Що це робиться в банку? Де кібербезпека? Подзвонив уже 2 рази на “гарячу лінію”… На моє питання, як довго мені чекати свої кошти, була відповідь — “до 30 днів”, — йдеться у повідомленні.
Пізніше чоловікові вдалося зняти гроші в іншому банкоматі, але на сполох викликав той факт, що кошти за попередню невдалу операцію все ж таки зникли з рахунку.
У Ощадбанку визнають: техніка може давати збої. Проте є порядок дій, у якому клієнт може повернути свої гроші.
“Якщо ж кошти не було повернено, тоді потрібно буде звернутися до відділення банку для написання заяви на їхнє повернення, або зафіксувати її через оператора. Вибачаємося за незручності”, – пояснив представник банку.
***
Якщо банкомат Ощадбанку не видав гроші, але гроші списалися — не панікуйте. Зв’яжіться з банком, перевірте інформацію та за необхідності оформіть заяву. Фінансова безпека — це питання техніки, а й своєчасної реакції.
Джерело: Новини.LIVE
Читайте також:
Для професійного страйкболіста вибір кульок – це аж ніяк не дрібниця. Від них залежить не…
Народна мудрість стверджує, що стрижка у несприятливі дніі може «забрати» енергію та залишити відчуття втоми.
Гарбуз — «останній овоч» урожаю, який зберігається у прохолоді та сухості місяці та радує нас…
Запечені яблука з сиром – це простий та корисний десерт, який наповнить будинок ароматом ванілі…
Статус учасника бойових дій в Україні надає захисникам державні пільги та соціальну підтримку. Однак у…
Українські водії все частіше роблять запаси бензину "про всяк випадок". Однак мало хто замислюється, що…