Ключові тези:
-
З 8 вересня у відділеннях Укрпошти з двома вікнами запровадили новий формат обслуговування.
-
Одне з вікон працюватиме як експрес-лінія для швидкого відправлення й отримання посилок, листів та післяплати без черг.
-
У понад 1500 відділеннях по Україні діятимуть два формати: універсальне вікно з усіма послугами та експрес-вікно з базовими.
-
Укрпошта обіцяє, що обслуговування в експрес-вікні триватиме до 45 секунд, а пакети для дрібних відправлень тепер надаватимуть безкоштовно.
З 8 вересня у поштових відділеннях діє новий підхід до обслуговування покупців.
Про це повідомили в пресслужбі Укрпошти.
Раніше ми розповідали, що Укрпошта знизила комісію за комуналку: кому дозволили платити менше.
Це стосується відділень, розташованих у містах, які мають два вікна обслуговування.
Відтепер одне з них стане спеціальним експрес-вікном, де дуже швидко можна буде відправити посилку, отримати лист або післяплату, без очікування у довгих чергах.
До пілотного проєкту долучать понад півтори тисячі поштових відділень по всій країні.
Отже, тепер у поштових відділеннях функціонуватимуть два вікна:
- універсальне, в якому можна буде отримати повний набір послуг (від виплати пенсій та приймання платежів до листування юридичних осіб);
- експрес, де можна буде лише здійснити відправлення й отримання посилок, отримання листів (до п’яти штук) та післяплати. Окрім цього, у цьому вікні також можна буде поповнити мобільний телефон або картку “Монобанку”.
Як стверджують в Укрпошті, обслуговування в експрес-вікні займе всього 45 секунд.
Ще одним нововведенням від Укрпошти стало те, що пакети для відправки дрібних відправлень відтепер будуть безкоштовними в усіх відділеннях.
Читайте також: