Ключові тези:
Регулярний контроль рівня масла у двигуні – стандартна процедура догляду за автомобілем. Її ігнорування може обернутися дорогим ремонтом. Про це повідомляє Motor Media Revier.
Раніше ми розповідали, від якої автохімії не варто відмовлятись.
Якщо мастила в моторі бракує, на панелі загоряється червона лампочка. Проте це крайній випадок, коли двигун уже працює на межі, і дот такого стану його краще не доводити.
Якщо ж і цей сигнал проігнорувати, мотор неминуче “заклинить” і відбудеться аварійна зупинка. Її наслідки – довгий і дорогий ремонт автомобіля.
Зауважимо, що надлишкова витрата масла через згоряння або витік також небезпечна, тому систематична перевірка критично важлива.
Особливо це актуально для сучасних моторів, які можуть «з’їдати» до літра масла на кожну тисячу кілометрів.
Прогрівати двигун не обов’язково: вимір можна робити як на холодному, так і на теплому моторі. Якщо авто тільки вимкнене, варто почекати 3–5 хвилин, щоб мастило стекло до картера.
Далі:
Порада: Влітку краще тримати ближче до MAX, взимку — до MIN. Для двигунів із «масложором» — завжди ближче до верхньої межі.
Дотримання цих простих правил допоможе уникнути передчасного зносу двигуна та забезпечить його стабільну роботу.
Читайте також:
Осінь — пора, коли аромат квашеної капусти стоїть у повітрі, а господині готують запаси на…
Ваша картка заарештована. У яких випадках банки блокують рахунки й що робити у такій ситуації?
Якщо Пенсійний фонд відмовив у зарахуванні стажу, варто перевірити правильність архівних документів. Суд може підтвердити…
Платіть самі. Нові правила добровільних внесків до Пенсійного фонду.
Яка буде синоптична ситуація в країні?
Що кажуть астрофізики, чи будуть геомагнітні хвилювання цього дня?