Ключові тези:
Регулярний контроль рівня масла у двигуні – стандартна процедура догляду за автомобілем. Її ігнорування може обернутися дорогим ремонтом. Про це повідомляє Motor Media Revier.
Раніше ми розповідали, від якої автохімії не варто відмовлятись.
Якщо мастила в моторі бракує, на панелі загоряється червона лампочка. Проте це крайній випадок, коли двигун уже працює на межі, і дот такого стану його краще не доводити.
Якщо ж і цей сигнал проігнорувати, мотор неминуче “заклинить” і відбудеться аварійна зупинка. Її наслідки – довгий і дорогий ремонт автомобіля.
Зауважимо, що надлишкова витрата масла через згоряння або витік також небезпечна, тому систематична перевірка критично важлива.
Особливо це актуально для сучасних моторів, які можуть «з’їдати» до літра масла на кожну тисячу кілометрів.
Прогрівати двигун не обов’язково: вимір можна робити як на холодному, так і на теплому моторі. Якщо авто тільки вимкнене, варто почекати 3–5 хвилин, щоб мастило стекло до картера.
Далі:
Порада: Влітку краще тримати ближче до MAX, взимку — до MIN. Для двигунів із «масложором» — завжди ближче до верхньої межі.
Дотримання цих простих правил допоможе уникнути передчасного зносу двигуна та забезпечить його стабільну роботу.
Читайте також:
Чимало городників вже зараз запасаються насінням для наступного року. Які ж сорти огірків будуть найурожайнішими?
Хочете швидко приготувати дуже смачну закуску? Цей паштет – саме те, що вам треба!
Через кілька тижнів в Україні змінять умови виходу на пенсію для всіх. Що саме зміниться?
У головній компанії-газопостачальнику країни "Нафтогазі" заявили про новий спосіб оплати за блакитне паливо. Що треба…
Чому частина платежів за програмою "Зимова підтримка" доводиться відхиляти і що не можна купити на…
Помилки, затримки або незаконні дії щодо пенсійних коштів можуть призвести до адміністративної відповідальності працівників фонду.