Компенсація за комунальні послуги: як зменшити суми в платіжках

Этот материал также доступен на русском языке

платіжка за комунальні послуги
Споживачі можуть вимагати компенсацію за комунальні послуги. Для цього слід написати письмову заяву надавачу послуг і дочекатися офіційної відповіді.

Ключові тези:

  • Споживачі мають право вимагати компенсацію за комунальні послуги, якщо їхня якість була неналежною.
  • Для цього слід написати письмову заяву надавачу послуги із вимогою перерахунку або компенсації.
  • Компанія або управитель повинні прибути на виклик протягом доби та скласти акт-претензію у двох примірниках; у разі відсутності згоди або відмови підписати акт, документ чинний за підписами щонайменше двох споживачів.
  • Відповідь на акт має надійти протягом п’яти робочих днів, інакше споживач може звернутися до територіального органу Держспоживслужби для захисту своїх прав.

Споживачі можуть вимагати компенсацію за комунальні послуги. Це передбачено, якщо якість послуги була не на належному рівні.

Раніше ми розповідали, кому з клієнтів “Нафтогазу” потрібно терміново оновити дані.

У такому разі споживач має написати відповідну заяву надавачу послуги з вимогою надання компенсації чи перерахування платіжки.

Діяти в таких випадках слід покроково:

  1. Написати письмове звернення надавачу послуг, повідомивши про проблему. Таке звернення потрібно надіслати рекомендованим листом або передати особисто, отримавши відмітку про прийняття.
  2. Протягом доби з моменту отримання звернення, згідно з процедурою, представник компанії чи управитель будинку повинен прибути на виклик.
  3. За результатами перевірки представник компанії чи управитель має скласти акт-претензію у двох примірниках – один зберігається у споживача, другий – у виконавця послуги. Якщо сторони не дійшли згоди, акт підписується із зауваженнями. Якщо виконавець не з’явився або відмовився підписати акт без пояснень, документ вважається чинним за умови підписів щонайменше двох споживачів.
  4. Далі акт потрібно надіслати виконавцю або управителю рекомендованим листом. За законом, відповідь має надійти протягом п’яти робочих днів. Якщо ж цього не сталося, споживач має право звернутися до територіального органу Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів для захисту своїх інтересів.

Джерело: Знай

Читайте також:

Facebook
X (Twiiter)
LinkedIn
Pinterest
WhatsApp
купити ноутбук Львів, ціни в Україні