Ключові тези:
- До 30 вересня 2025 року клієнти Ощадбанку, за рахунками яких не проводилися операції більше трьох років, зобов’язані особисто звернутися до відділення для отримання коштів та оновлення даних.
- У разі необігу — банк переведе кошти у статус “нерухомих вкладів” і почне нараховувати комісію за їх обслуговування.
- Ідентифікація та верифікація — обов’язкова умова для отримання коштів та запобігання додатковим витратам.
В Ощадбанку попередили: неактивні клієнти можуть втратити частину коштів через комісію
Державний банк Ощадбанк звернувся до клієнтів, чиї рахунки залишалися без руху протягом останніх трьох років.
Фінансова установа закликає таких клієнтів до 30 вересня 2025 року особисто відвідати відділення, щоб отримати кошти з рахунків та актуалізувати особисті дані.
«До 30 вересня 2025 року вам необхідно відвідати АТ «Ощадбанк», щоб отримати кошти за поточними та депозитними рахунками, операції за якими не здійснювалися протягом трьох років і більше, а також актуалізувати ідентифікаційні дані та здійснити верифікацію», йдеться у повідомленні.
У прес-службі наголошують: процедура стосується як депозитних, так і поточних рахунків, за якими протягом трьох років і більше не фіксувалися жодні операції.
Для отримання коштів необхідно надати документи:
- паспорт
- ідентифікаційний код.
Які заходи вживе банк до своїх клієнтів
Якщо клієнт проігнорує це повідомлення, з 1 жовтня 2025 року банк почне наступні дії:
- переведе кошти в розряд “нерухомих вкладів”;
- це спричинить запровадження комісії за обслуговування таких рахунків згідно з чинними тарифами.
Також в Ощадбанку нагадують, що пенсіонери, як і раніше, можуть знімати виплати без комісії, включаючи банкомати сторонніх банків — у межах 10 000 грн на місяць.
Читайте також: