Четвер, 28 Серпня, 2025
ГоловнаНовиниБатьки першокласників не можуть оформити обіцяні 5000 гривень грошової допомоги

Батьки першокласників не можуть оформити обіцяні 5000 гривень грошової допомоги

Этот материал также доступен на русском языке
Стартувала програма фінансової підтримки батьків першокласників. Втім, чимало з них не можуть подати заявку на «Пакунок школяра». Чому так відбувається.

Ключові тези:

  • Старт програми «Пакунок школяра» – з 18 серпня батьки першокласників можуть оформити грошову допомогу, але не всім вдається через помилки в «Дії».

  • Найпоширеніші помилки при оформленні – послуга недоступна, дитина не зарахована до школи, відсутність ID-картки чи закордонного паспорту у батьків.

  • Як виправити помилки – звертатися до школи для уточнення даних у системі АІКОМ-2 або до сервісного центру Пенсійного фонду для оформлення через ID.

  • Рекомендація для батьків – якщо дані ще не внесені, краще почекати до кінця серпня (до 31 числа), щоб інформація синхронізувалася і можна було успішно оформити допомогу.

З 18 серпня стартувала нова державна програма «Пакунок школяра». Втім, не всім батькам першокласників вдається оформити грошову допомогу, адже при спробі зробити це через «Дію» на екрані з’являється помилка.

Раніше ми розповідали, як «Пакунок школяра» впливає на призначення субсидій.

Найпоширеніші помилки при оформленні «Пакунку школяра»

Найпоширенішими є дві помилки, які виникають при спробі подати заявку на допомогу:

  • Послуга не доступна.
  • Дитина не зарахована до школи.
  • Відсутність ID-картки чи закордонного паспорту в батьків.

Перша помилка означає, що інформацію на вас і дитину ще не внесли до електронної системи управління освітою, або таку інформацію внесли з помилкою. У такому разі варто звернутися до школи для уточнення даних.

Друга помилка виникає, якщо Пенсійний фонд не знайшов реєстраційний номер платника податків батьків або одного з батьків. Це означає, що інформація була внесена неправильно.

Третя помилка пов’язана з потребою підписати заявку електронним підписом.

Що робити, якщо з’явилася помилка

Якщо при поданні заявки на послугу з’явилася помилка, батькам потрібно:

  1. Звернутися безпосередньо до школи, щоб перевірити, чи внесена інформація до АІКОМ-2 (саме ця система використовується для першокласників).
    Якщо виявиться неточність, заклад освіти має оновити дані. Після цього інформація автоматично синхронізується з Пенсійним фондом і «Дією».

Втім, з оформленням варто почекати до кінця серпня, адже поки не встигли внести дані до АІКОМ-2 про всіх школярів – це мають зробити до 31 серпня.

2. Якщо ж помилка пов’язана з відсутністю ID-картки чи закордонного паспорту в батьків, варто звернутися безпосередньо до сервісного центру Пенсійного фонду й там оформити допомогу.

Читайте також:

Нове на сайті

купити ноутбук Львів, ціни в Україні