Неділя, 3 Серпня, 2025
ГоловнаКомуналкаПомилились і надіслали неправильні свідчення лічильника: чи можна виправити ситуацію

Помилились і надіслали неправильні свідчення лічильника: чи можна виправити ситуацію

Этот материал также доступен на русском языке
Надіслали неправильні показання лічильника: чи можна виправити ситуацію. У ДПЕК доступно пояснили, як швидко та просто підкоригувати неправильні дані.

Ключові тези:

  1. Показники електроенергії потрібно подавати з 30 числа місяця до 3 числа наступного місяця — це важливо для коректних нарахувань.
  2. Якщо ви помилилися під час передачі показань, їх можна легко виправити через чат-бот ДПЕК (Telegram або Viber).
  3. При повторній передачі нових показань може знадобитися фото лічильника — нормальна практика для підтвердження даних.

Кожен українець знає, що на початку місяця необхідно передавати показники лічильників.

Зокрема, показники про кількість спожитої електроенергії потрібно відправляти до ДТЕК протягом

  • двох останніх днів звітного
  • а трьох перших днів наступного місяця.

Це на користь самих споживачів, тому що не доведеться платити більше, ніж ви споживали: вчасно надані показники гарантують точність нарахувань.

Але що робити, якщо при передачі показників було допущено помилку? Насамперед, не варто впадати в паніку. У ДТЕК пояснили, як виправити таку помилку лише за кілька кліків.

Як виправити помилкові показники електролічильника?

У ДТЕК Дніпровські електромережі розповіли, що у разі помилки під час подачі показників лічильника за липень споживачі можуть виправити їх до 3 серпня. І так приблизно щомісяця.

Це робити найлегше, якщо ви передавали дані в чат-боті ДПЕК у Telegram або Viber. У такій ситуації достатньо повторно внести правильні дані до чат-боту і система автоматично зафіксує останній отриманий варіант показників.

Потрібно не лякатися, якщо чат бот попросить відправити фото лічильника. Це буває в тому випадку, якщо оновлені показники менші за попередній варіант або вищі за ліміт для вашого житла.

Зробіть фото та відішліть. На цьому фото потрібно чітко зафіксувати:

  • покази лічильника;
  • зони споживання (якщо йдеться про 2-зонний або 3-зонний лічильник);
  • серійний номер лічильника.

Цього буде достатньо, щоб у ДПЕК зафіксували правильні показники.

Як переконатися, що ви змінили показники?

Якщо ви сумніваєтеся, що все сталося і система зафіксувала правильні характеристики, це легко перевірити.

Потрібно лише послідовно виконати ці кроки:

  • Відкрийте чат-бот ДТЕК.
  • Клацніть по кнопці «Меню».
  • Натисніть «Передати показники».
  • Виберіть свою адресу.

Вам надійде повідомлення з показниками лічильника, зафіксованими системою, на основі яких формуватиметься ваша платіжка.

Для повної впевненості в тому, що помилкові дані вдалося виправити, краще все ж таки скористатися цією інструкцією і переконатися остаточно.

А якщо ні, то вам можуть нарахувати неправильну суму до сплати, а розгляди обійдуться вам дорожче.

Джерело: GSMinfo

Вас також можуть зацікавити новини:

Нове на сайті

купити ноутбук Львів, ціни в Україні