Ключові тези:
- Показники електроенергії потрібно подавати з 30 числа місяця до 3 числа наступного місяця — це важливо для коректних нарахувань.
- Якщо ви помилилися під час передачі показань, їх можна легко виправити через чат-бот ДПЕК (Telegram або Viber).
- При повторній передачі нових показань може знадобитися фото лічильника — нормальна практика для підтвердження даних.
Кожен українець знає, що на початку місяця необхідно передавати показники лічильників.
Зокрема, показники про кількість спожитої електроенергії потрібно відправляти до ДТЕК протягом
- двох останніх днів звітного
- а трьох перших днів наступного місяця.
Це на користь самих споживачів, тому що не доведеться платити більше, ніж ви споживали: вчасно надані показники гарантують точність нарахувань.
Але що робити, якщо при передачі показників було допущено помилку? Насамперед, не варто впадати в паніку. У ДТЕК пояснили, як виправити таку помилку лише за кілька кліків.
Як виправити помилкові показники електролічильника?
У ДТЕК Дніпровські електромережі розповіли, що у разі помилки під час подачі показників лічильника за липень споживачі можуть виправити їх до 3 серпня. І так приблизно щомісяця.
Це робити найлегше, якщо ви передавали дані в чат-боті ДПЕК у Telegram або Viber. У такій ситуації достатньо повторно внести правильні дані до чат-боту і система автоматично зафіксує останній отриманий варіант показників.
Потрібно не лякатися, якщо чат бот попросить відправити фото лічильника. Це буває в тому випадку, якщо оновлені показники менші за попередній варіант або вищі за ліміт для вашого житла.
Зробіть фото та відішліть. На цьому фото потрібно чітко зафіксувати:
- покази лічильника;
- зони споживання (якщо йдеться про 2-зонний або 3-зонний лічильник);
- серійний номер лічильника.
Цього буде достатньо, щоб у ДПЕК зафіксували правильні показники.
Як переконатися, що ви змінили показники?
Якщо ви сумніваєтеся, що все сталося і система зафіксувала правильні характеристики, це легко перевірити.
Потрібно лише послідовно виконати ці кроки:
- Відкрийте чат-бот ДТЕК.
- Клацніть по кнопці «Меню».
- Натисніть «Передати показники».
- Виберіть свою адресу.
Вам надійде повідомлення з показниками лічильника, зафіксованими системою, на основі яких формуватиметься ваша платіжка.
Для повної впевненості в тому, що помилкові дані вдалося виправити, краще все ж таки скористатися цією інструкцією і переконатися остаточно.
А якщо ні, то вам можуть нарахувати неправильну суму до сплати, а розгляди обійдуться вам дорожче.
Джерело: GSMinfo
Вас також можуть зацікавити новини: