Ключові тези:
-
Пенсійне посвідчення дає право на пенсію й пільги — його потрібно відновити у разі втрати.
-
Заяву можна подати в сервісному центрі ПФУ або онлайн.
-
Для онлайн-подачі потрібні скани паспорта, коду, фото і підпису.
-
Заявка оформлюється через портал або застосунок Пенсійного фонду.
Пенсійне посвідчення – необхідний для пенсіонерів документ, який підтверджує право на пенсію, а також окремі пільги. Тому у разі його втрати чи значного пошкодження документ потрібно терміново відновити.
Про те, як це зробити, розповіли в Пенсійному фонді України.
Раніше ми розповідали, що пенсіонерам дозволили “збільшити” розмір пенсії: як це зробити.
Як відновити пенсійне посвідчення
Для відновлення пенсійного посвідчення можна звернутися безпосередньо в сервісний центр Пенсійного фонду з відповідною заявою, а можна замовити його дистанційно:
- Через вебпортал електронних послуг ПФУ .
- Через мобільний застосунок Пенсійного фонду.
Як замовити пенсійне посвідчення онлайн
Для замовлення пенсійного посвідчення через вебпортал пенсійного фонду:
- Авторизуйтеся в особистому кабінеті на portal.pfu.gov.ua.
- Зайдіть у розділ “Щодо пенсійного забезпечення”.
- Оберіть опцію “Заява на виготовлення паперового пенсійного посвідчення”.
- Заповніть заяву, підвантажте заздалегідь підготовлені скановані копії документів:
- паспорта;
- довідки про присвоєння ідентифікаційного номера;
- кольорової фотографії, зробленої впродовж останніх 6 місяців, розміром 3х2,5 см (розмір обличчя має складати не менше 70-80 % фотографії);
- підпису особи (чорнилами чорного кольору).
5. Натисніть “Сформувати заяву”.
Для подачі заяви через мобільний застосунок ПФУ:
- Авторизуйтеся в особистому кабінеті.
- Оберіть вкладку “До ПФУ”.
- У розділі “Комунікації з ПФУ” оберіть “Заява на виготовлення пенсійного посвідчення” і слідуйте інструкції.
Вас також можуть зацікавити новини: