Що робити, якщо ви стали жертвою шахрайства, — покрокова інструкція у нашому комп’ютерному уроці.
Як подати заяву до кіберполіції?
- Крок ПЕРШИЙ. Негайно заблокуйте картку
Якщо ви повідомили дані платіжної картки по телефону або на підозрілому сайті — телефонуйте на «гарячу лінію» банку (номер є на звороті картки). Також можна самостійно заблокувати картку через мобільний застосунок.
- Крок ДРУГИЙ. Зверніться до мобільного оператора
Якщо ви втратили або у вас викрали мобільний телефон. Зателефонуйте до оператора або зверніться в найближчий центр обслуговування клієнтів — це допоможе не дати шахраям отримати доступ до вашої картки або оформити онлайн-кредити на ваше ім’я.
- Крок ТРЕТІЙ. Повідомте кіберполіцію
Якщо ви або ваші рідні постраждали — важливо зафіксувати факт злочину. Це допоможе запобігти подальшим випадкам і, можливо, повернути кошти.
Ось як звернутися до кіберполіції:
- подати онлайн-заяву — на сайті: https://cyberpolice.gov.ua
- написати на електронну пошту: [email protected]
- зателефонувати на «гарячу лінію»: 0 (800) 505–170
- відправити листа на адресу: Департамент кіберполіції НПУ, вулиця Бориспільська, 19, м. Київ, 02093
Зберіть усі докази:
- контактні номери зловмисників;
- виписки з банку;
- фото підозрілих повідомлень.
Вас також можуть зацікавити новини: