Про що ви дізнаєтеся:
- Чому частині українців відрізали світло
- Що робити, якщо електроенергію відрізали за відсутності боргів
Частина жителів Луцька, які сплачували за комунальні послуги вчасно, залишилися без світла через збій під час передання даних.
Про це йдеться в сюжеті «Конкурент TV».
Раніше ми розповідали, що через помилки в платіжках українцям повертатимуть сплачену комуналку: хто отримає свої гроші назад.
Як повідомляється, причиною того, що мешканцям однієї з багатоповерхівок відрізали електроенергію, стали технічні неполадки в процесі передання даних між застосунком для оплати й постачальником електроенергії.
За словами споживачів, у застосунку «Приват24» протягом кількох місяців не з’являлися рахунки за електроенергію. Постачальник же послуги, не надіславши попередньо повідомленні про відключення, як це має бути за правилами, просто відрізав світло. Попередження ж споживачі почали отримувати вже після відключень.
Тому споживачі, навіть не підозрюючи про борги, залишилися без електроенергії.
При цьому банк, через який здійснювалися платежі зазначив, що проблема з рахунками виникла через неправильні налаштування повідомлень та відображення рахунків з боку постачальника послуги.
Фахівці «Волиньелектрозбуту» лише порекомендували споживачам використовувати чат-бот у Viber, де можна перевірити стан рахунку та передати показання лічильника.
За повторне підключення споживачам доведеться заплатити з власної кишені:
- у разі робіт на електролічильнику – 821,5 грн;
- у разі проведення робіт на повітряній лінії – 2408,9 грн.
Читайте також: