Йдеться про податок на нерухомість для власників житла, яке більше норми.
Раніше ми розповідали, що українцям доведеться платити чималі податки – озвучено суми (відео).
Ставку податку визначає місцева рада: сільська, селищна або міська. Сплачені кошти також надходять в бюджет громади, на території якої розташоване житло.
Податковий кодекс обмежує максимальну ставку податку на нерухомість: вона не може перевищувати 1,5% мінімальної зарплати станом на січень минулого року. У 2025 році це 106,5 грн, пише Oboz.ua. Столична влада своїм рішенням визначила ставку на її максимальному рівні. Для порівняння: у Кропивницькому вона становить 35,5 грн або 0,5% мінімальної зарплати.
Податок нараховують за «зайві» квадратні метри. Держава визначила граничні норми для помешкань різного типу. Квадратні метри, які виходять за ці межі, підлягають оподаткуванню.
Норми житлової площі такі:
Наприклад, якщо людина є власником квартири площею 85 квадратних метри, а місцева влада встановила максимальну ставку податку, то розрахунок буде таким:
Якщо ставка податку нижча, то сума до сплати буде меншою.
Читайте також:
Цього року у зв’язку з постійними обстрілами графіки відключень запровадили раніше. Експерт розповів, чого чекати…
Здавалося б, якщо гроші з картки зникли без дозволу власника, банк має їх повернути. Але…
Українців попереджають про складну зиму через обстріли та знищення росіянами інфраструктури. Синоптикиня Вазіра Мартазінова розповіла,…
Картопля, тушкована з грибами у сметанному соусі — класика осіннього меню, яка поєднує простоту приготування,…
У четвер, 8 жовтня, Україна переживе найтепліший день поточного тижня — температура місцями підніметься до…
У четвер, 8 жовтня, сильна магнітна буря на Землі не очікується. За прогнозом NOAA, геомагнітна…