Єдиний соціальний внесок знову став обов’язковий для всіх ФОПів. Тому у 2025 році усі підприємці, які працюють на єдиному податку, повинні платити ЄСВ та військовий збір. До 20 квітня спливає термін оплати за перший квартал.
Раніше ми розповідали, кому доведеться сплатити податок за житло.
5280 гривень – така сума ЄСВ за один квартал для фізичних осіб-підприємців, яку необхідно сплатити до 20 квітня. Про це повідомила народна депутатка Ніна Южаніна. За її словами, з 1 січня 2025 року це обов’язкова вимога навіть для тих підприємців на єдиному податку, хто фактично не провадить діяльності і не має доходів.
Якщо підприємець сплачував ЄСВ щомісяця по 1760 гривень, то відповідна квартальна сума вже накопичилася. Це не є порушенням, способом щомісячної оплати користуються чимало ФОПів.
Пільга зі сплати єдиного соціального внеску (ЄСВ) поширюється на:
Читайте також:
Прості щоденні дії дозволяють суттєво зменшити суми у щомісячних платіжках за світло. Дізнайтесь, чому фахівці…
У неділю, 11 жовтня, на Землі очікується підвищена геомагнітна активність. За даними спостережень та метеорологічними…
У жовтні 2026 року внутрішньо переміщені особи (ВПО) отримують державну допомогу на проживання вже в…
Вінницький окружний адміністративний суд закрив провадження у справі за позовом військового пенсіонера до Головного управління…
Науковці з Йоркського університету в Канаді визначили оптимальну норму нічного сну, яка допомагає захистити мозок…
Товариство Червоного Хреста України продовжує прийом заявок на отримання гуманітарної допомоги у вигляді продуктових наборів.…