З 2021 року паперові трудові книжки стали необов’язковими, але в певних випадках це єдиний документ, який може підтвердити трудовий стаж. Тож у разі втрати трудової, потрібно написати заяву для отримання її дублікату.
Про це повідомляють фахівці Юридичного порадника для ВПО.
Раніше ми розповідали, що українців штрафують за “неправильні” паспорти: хто і скільки має заплатити.
Як пояснюють фахівці, оскільки зараз облік трудової діяльності працівника здійснюється в електронній формі в реєстрі застрахованих осіб, працівники не повинні при прийнятті на роботу подавати трудову книжку. Замість цього можна надати новому роботодавцю відомості про трудову діяльність з реєстру застрахованих осіб Держреєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування. Їх можна замовити через електронний портал «Дія» чи через електронний кабінет на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду.
Якщо ж людина загубила паперову трудову книжку, вона має негайно подати відповідну заяву роботодавцю за останнім місцем роботи, який не пізніше як через 15 днів має видати іншу трудову книжку з написом «Дублікат» в правому верхньому кутку першої сторінки.
Якщо трудова книжка була втрачена внаслідок надзвичайної ситуації або проведення антитерористичної операції на території, де працювала людина, вона може отримати дублікат трудової книжки за заявою за новим місцем роботи.
Вас також можуть зацікавити новини:
При виборі тротуарної плитки більшість покупців насамперед звертають увагу на зовнішній вигляд: форму, колір, фактуру.…
Тепла погода чи знову заморозки і сніг? Чого очікувати українцям у суботу? Синоптики зробили детальний…
Чи буде магнітна буря в суботу. Експерти поділилися прогнозами. Що варто знати метеозалежним.
Домашня ковбаса готується дуже просто і швидко! Не вірите? Переконайтеся в цьому самі!
Полуниця може бути красивою, стиглою, але на смак – як лимон? Розповідаємо, як цього уникнути.
Комунальні тарифи в Україні продовжують зростати. Зокрема, виріс тариф на прибирання прибудинкової території. Та чи…