З 2021 року паперові трудові книжки стали необов’язковими, але в певних випадках це єдиний документ, який може підтвердити трудовий стаж. Тож у разі втрати трудової, потрібно написати заяву для отримання її дублікату.
Про це повідомляють фахівці Юридичного порадника для ВПО.
Раніше ми розповідали, що українців штрафують за “неправильні” паспорти: хто і скільки має заплатити.
Як пояснюють фахівці, оскільки зараз облік трудової діяльності працівника здійснюється в електронній формі в реєстрі застрахованих осіб, працівники не повинні при прийнятті на роботу подавати трудову книжку. Замість цього можна надати новому роботодавцю відомості про трудову діяльність з реєстру застрахованих осіб Держреєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування. Їх можна замовити через електронний портал «Дія» чи через електронний кабінет на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду.
Якщо ж людина загубила паперову трудову книжку, вона має негайно подати відповідну заяву роботодавцю за останнім місцем роботи, який не пізніше як через 15 днів має видати іншу трудову книжку з написом «Дублікат» в правому верхньому кутку першої сторінки.
Якщо трудова книжка була втрачена внаслідок надзвичайної ситуації або проведення антитерористичної операції на території, де працювала людина, вона може отримати дублікат трудової книжки за заявою за новим місцем роботи.
Вас також можуть зацікавити новини:
Серед усіх сучасних технологій, що застосовуються у стоматологічній практиці, найбільш популярна та затребувана – імплантація…
NOAA прогнозує стабільне магнітне поле на 25–26 жовтня. Сонце “віддихає” — геомагнітна активність на зеленій…
Осінньо-зимовий посів кропу. Простий спосіб забезпечити себе свіжою зеленню на весь період холодів.
Як будуть працювати банкомати під час довготривалих відключень світла? НБУ запевняє, що система готова до…
Уряд оптимізує процес мобілізації. Що це означає і як працюватиме нова система?
У ПФУ пояснили, коли пенсіонерам варто звертатися за перерахунком. Головні умови.