Містяни знають, у такого способу оплати є давні корені. Колись найдовший маршрут пролягав від вулиці Лицарів Зимового походу (раніше – вулиці Паустовського) до залізничного вокзалу, а звідти – до вулиці Євгена Чикаленка (раніше – вулиці Академіка Вільямса).
Коли наприкінці 90-х років у місті почали курсувати автобуси «Богдан», кількість маршрутів розширилася. Їх почали ділити на зони з різною вартістю оплати. Наприклад, якщо поїздка була в межах селища Котовського, то вартість проїзду становила одну гривню, а до будинку меблів – півтори.
Таким чином склалася традиція оплачувати проїзд при виході, щоб було зрозуміло, скільки слід заплатити. На виході пасажири повідомляли, на якій зупинці сіли в автобус.
Сьогодні в Одесі не діє система зміни вартості проїзду залежно від кількості зупинок, але традиція розраховуватися на виході залишилася.
Читайте також:
Місце проживання може принести додатковий дохід. Розповідаємо, для яких територій держава передбачила додаткові виплати, хто…
Згідно з українським законодавством, існують конкретні обставини, за яких особа може бути усунена від права…
У четвер, 11 вересня, під впливом потужного антициклону з північного сходу по всій Україні встановиться…
Чи будуть геомагнітні хвилювання цього дня? Який прогноз у фахівців?
Ніжний смак, відсутність кісток та мінімум солі – все це Матіас. Чому він такий популярний…
Через пошкодження енергосистеми, спричинені атаками Росії, в українських мережах фіксують стрибки напруги. Експерти пояснюють, чим…