Містяни знають, у такого способу оплати є давні корені. Колись найдовший маршрут пролягав від вулиці Лицарів Зимового походу (раніше – вулиці Паустовського) до залізничного вокзалу, а звідти – до вулиці Євгена Чикаленка (раніше – вулиці Академіка Вільямса).
Коли наприкінці 90-х років у місті почали курсувати автобуси «Богдан», кількість маршрутів розширилася. Їх почали ділити на зони з різною вартістю оплати. Наприклад, якщо поїздка була в межах селища Котовського, то вартість проїзду становила одну гривню, а до будинку меблів – півтори.
Таким чином склалася традиція оплачувати проїзд при виході, щоб було зрозуміло, скільки слід заплатити. На виході пасажири повідомляли, на якій зупинці сіли в автобус.
Сьогодні в Одесі не діє система зміни вартості проїзду залежно від кількості зупинок, але традиція розраховуватися на виході залишилася.
Читайте також:
У 2025 році, щоб вийти на пенсію за віком в Україні, потрібно мати відповідний страховий…
Більшість із нас часто забуває про перезавантаження смартфона. Але ця звичка здатна серйозно вплинути на…
Особам, які через стан здоров’я частково або повністю втратили працездатність, держава виплачує пенсію по інвалідності.…
Спека чи зливи? Чого очікувати українцям у суботу та неділю? Синоптики зробили детальний прогноз.
Чи буде магнітна буря в суботу. Експерти поділилися прогнозами. Що варто знати метеозалежним.
Кореневі паростки – невидимий ворог урожаю сливи. Дізнайтеся, як правильно їх усунути, щоб насолоджуватися улюбленими…