Раніше ми писали, що розкрито найпопулярнішу схему обману на ринку.
Українські супермаркети та торгові мережі все частіше приваблюють клієнтів за допомогою рекламних знижок. Проте на практиці акційна ціна на касі може відрізнятися від тієї, що вказана на ціннику. У Держпродспоживслужбі нагадують: у таких випадках споживач має право вимагати продажу товару за ціною, зазначеною на ціннику.
За законом, реклама про знижки повинна бути прозорою та включати:
Якщо ваші права порушені, а продавець відмовляється їх задовольнити, звертайтеся до територіального органу Держпродспоживслужби.
Паралельно Верховна Рада розглядає законопроєкт, який зобов’яже торгові мережі вказувати дві ціни: за одиницю виміру (літр, кілограм) і за реальний об’єм товару. Це ініціатива, спрямована на боротьбу зі шринкфляцією – практикою зменшення об’єму товару при збереженні старої ціни.
Депутати також планують уточнити вимоги до маркування товарів, щоб інформація була зрозумілою та доступною для споживача.
У Держпродспоживслужбі закликають покупців бути уважними:
Чесність і прозорість цін – не лише обов’язок продавців, а й право кожного споживача.
Читайте також:
6 червня очікується погода без опадів, за винятком західних областей. У п'ятницю буде дуже тепло,…
Чи будуть геомагнітні хвилювання цього дня?
У День Незалежності 2024 року російський ракетний удар по Краматорську став трагічним для журналістської спільноти.…
Тиждень зелених свят в Україні здавна пов’язують із силами живої природи та відродженням життя.
МОЗ нагадує про необхідніить медогляду дня деякизх категорій українців.
Молоду редиску ми звикли їсти у свіжому вигляді - цілою або в салаті зі сметаною.…