Раніше ми писали, що розкрито найпопулярнішу схему обману на ринку.
Українські супермаркети та торгові мережі все частіше приваблюють клієнтів за допомогою рекламних знижок. Проте на практиці акційна ціна на касі може відрізнятися від тієї, що вказана на ціннику. У Держпродспоживслужбі нагадують: у таких випадках споживач має право вимагати продажу товару за ціною, зазначеною на ціннику.
За законом, реклама про знижки повинна бути прозорою та включати:
Якщо ваші права порушені, а продавець відмовляється їх задовольнити, звертайтеся до територіального органу Держпродспоживслужби.
Паралельно Верховна Рада розглядає законопроєкт, який зобов’яже торгові мережі вказувати дві ціни: за одиницю виміру (літр, кілограм) і за реальний об’єм товару. Це ініціатива, спрямована на боротьбу зі шринкфляцією – практикою зменшення об’єму товару при збереженні старої ціни.
Депутати також планують уточнити вимоги до маркування товарів, щоб інформація була зрозумілою та доступною для споживача.
У Держпродспоживслужбі закликають покупців бути уважними:
Чесність і прозорість цін – не лише обов’язок продавців, а й право кожного споживача.
Читайте також:
При виборі тротуарної плитки більшість покупців насамперед звертають увагу на зовнішній вигляд: форму, колір, фактуру.…
Тепла погода чи знову заморозки і сніг? Чого очікувати українцям у суботу? Синоптики зробили детальний…
Чи буде магнітна буря в суботу. Експерти поділилися прогнозами. Що варто знати метеозалежним.
Домашня ковбаса готується дуже просто і швидко! Не вірите? Переконайтеся в цьому самі!
Полуниця може бути красивою, стиглою, але на смак – як лимон? Розповідаємо, як цього уникнути.
Комунальні тарифи в Україні продовжують зростати. Зокрема, виріс тариф на прибирання прибудинкової території. Та чи…