Раніше ми писали, що розкрито найпопулярнішу схему обману на ринку.
Українські супермаркети та торгові мережі все частіше приваблюють клієнтів за допомогою рекламних знижок. Проте на практиці акційна ціна на касі може відрізнятися від тієї, що вказана на ціннику. У Держпродспоживслужбі нагадують: у таких випадках споживач має право вимагати продажу товару за ціною, зазначеною на ціннику.
За законом, реклама про знижки повинна бути прозорою та включати:
Якщо ваші права порушені, а продавець відмовляється їх задовольнити, звертайтеся до територіального органу Держпродспоживслужби.
Паралельно Верховна Рада розглядає законопроєкт, який зобов’яже торгові мережі вказувати дві ціни: за одиницю виміру (літр, кілограм) і за реальний об’єм товару. Це ініціатива, спрямована на боротьбу зі шринкфляцією – практикою зменшення об’єму товару при збереженні старої ціни.
Депутати також планують уточнити вимоги до маркування товарів, щоб інформація була зрозумілою та доступною для споживача.
У Держпродспоживслужбі закликають покупців бути уважними:
Чесність і прозорість цін – не лише обов’язок продавців, а й право кожного споживача.
Читайте також:
У п'ятницю, 25 липня, атмосферний фронт торкнеться західних областей України, і тому пройдуть короткочасні дощі.…
Піт — це нормально, але надмірна пітливість може завдавати чимало незручностей. Розбираємось, чому ви потієте…
Дуже важливо у дні з магнітними бурями та напередодні приділяти особливу увагу здоров'ю.
Війна робить стосунки вразливими, але дніпряни Олена та Володимир Рудови доводять: любов, терпіння та спільна…
Сьогодні, коли ритм життя стає все більш динамічним, важливість ефективного догляду за одягом зростає. Сучасні…
У шлюбі подружжя ділить не лише радість і побут, але й майно — а іноді…