Ощадбанк додав нову опцію до спектру своїх послуг – можливість телефонувати до банку безпосередньо з додатку Rakuten Viber. Такої можливості поки що не надає жоден інший банк, розповів голова правління банку Сергій Наумов.
Нещодавно ми писали, які гроші не приймаються при готівкових розрахунках.
Як стверджує голова Ощадбанку, дзвінки можна здійснювати:
Для того, щоб скористатися новою послугою, клієнту банк знадобиться мати акаунт у месенджері Viber, зареєстрований на номер будь-якого українського оператора мобільного зв’язку.
При цьому всі дзвінки через додаток Viber до банку не коштуватимуть клієнтам нічого незалежно від того, де вони перебувають.
“Цей ексклюзивний сервіс значно спростить спілкування з банком для багатьох наших клієнтів. Особливо він стане в пригоді тим, хто перебуває на тимчасово окупованих територіях або за кордоном”, – упевнений Наумов.
На його думку, впровадження такої опції стало “черговим кроком на шляху цифрової трансформації” Ощадбанку. У її рамках торік уже десять разів оновлювали мобільний застосунок банку, у результаті чого інтегровано 25 нових функцій і сервісів для клієнтів фінансової установи.
Маніпуляції з присмаком брехні – експертний розбір звіту Мінсоцполітики (відео)
Зрада чи перемога? Як відбуватиметься військовий облік за новим законом (відео)
Клієнти “Ощадбанку” скаржаться на блокування пенсійних карток. У фінустанові розкрили ключові причини таких випадків і…
“Київстар” піднімає ціни. Що зміниться для абонентів 60+ у наступному місяці?
Корупційний скандал навколо “Енергоатому” привів до політичної кризи в Україні. Депутати владної коаліції вимагають повного…
Червона нитка давно стала популярним аксесуаром, який носять на зап’ясті діти й дорослі. Комусь вона…
Проїзд безплатно чи за тарифом? Як зміняться “транспортні” пільги для літніх людей в наступному місяці?
66-річний Степан Гіга на піку популярності скасовує концерти. Попри те, що його пісні вірусно розлітаються…