Дослідники з Гарвардської медичної школи в Бостоні використовували дані трьох попередніх масштабних досліджень з 1986 по 2015 рік.
Раніше ми писали, що чашка чаю на день зменшує рівень цукру.
Дослідники порівняли звички учасників у споживанні кави та зміни їхньої ваги за чотири роки. При цьому враховувалося споживання кави з кофеїном і без кофеїну, а також додавання в напої цукру, підсолоджувачів або вершків.
Було виявлено, що одна додаткова чашка несолодкої кави на день призводить до зниження ваги на 1,2 кг за чотири роки. Однак, якщо учасники збільшували щоденне споживання цукру всього на одну чайну ложку, то за той самий період вони набирали 2 кг. Додавання “вершків або немолочного відбілювача для кави”, як виявилося, не впливає на вагу, йдеться в дослідженні.
Зміни були більш значними у тих, хто страждає на надмірну вагу.
Результати дослідження були опубліковані минулого тижня в журналі American Journal of Clinical Nutrition.
Стан нігтів іноді змінюється не лише через неналежний догляд за ними, а й через харчування…
Прохолодні ранки в Україні ще не означають, що літо раптово завершилося. Синоптик пояснив, чому температура…
Кредитний ліміт на банківській картці може непомітно змінювати ставлення людини до власних грошей. Якщо не…
В Україні готують нову модель пенсійної системи, яка має змінити принцип розрахунку виплат. Мета реформи…
У Німеччині з 1 липня 2026 року максимальна державна пенсія зросла до €3742 брутто на…
Благодійний фонд «Карітас» знову приймає попередні онлайн-заявки на багатоцільову грошову допомогу. На кожного члена родини…