«Моїй мамі (не ходить), 78 років, перестали нараховувати пенсію на карту «ПриватБанку». У банку кажуть, що не перерахував Пенсійний фонд. Поїздку до сервісного центру мама вже не витримає. Чи достатньо буде оформити нотаріальну довіреність на мене на отримання коштів?» – запитала мешканка Одеської області.
Фахівці Пенсійного фонду відповіли, що ПФУ припиняють нарахування пенсії на банківський рахунок, якщо, зокрема, банківську картку отримували понад рік тому за довіреністю.
У такому разі після повідомлення банку нараховують пенсію на поштове відділення.
Вирішити проблему можна і за допомогою виїзного прийому. Потрібно від мами до Пенсійного фонду надати заяву про організацію виїзного прийому за місцем проживання та про надання заяви чи перерахування пенсії на банківську установу або про те, щоб працівники Укрпошти доставляли пенсію додому.
Детальну консультацію з цього питання вам нададуть у контакт-центрі ПФУ за телефонами: 0800-503-753 (безкоштовно), (044)281-08-70, (044)281-08-71 (згідно з тарифами вашого оператора мобільного оператора).
Графік роботи з понеділка по п’ятницю з 8:00 до 20:00, у суботу – з 8:00 до 14:00.
Нагадаємо, раніше ми розповідали, на скільки збільшилися пенсії по інвалідності після індексації.
Часто початківці, і не тільки, городники скаржаться на те, що огірки ростуть гіркими, навіть при…
14 квітня в Україні місцями дощі, але в загальному стане тепліше.
Що очікує 14 квітня метеозалежних людей, якою буде активність Сонця та можливість магнітних бур?
Це тиждень інтенсивних змін: спочатку швидкий старт, потім пристрасть, а потім бажання зупинитися та насолодитися…
Великдень, або Воскресіння Христове є одним із найголовніших свят християн.
Весна – це час, коли нагадує про себе біль у попереку, який називають радикулітом. Чому…