Про вплив кави на наш організм йдеться у дослідженні датського вченого Кьєльда Хермансена, опублікованого на сторінці National library of medicine.
Про це пише RBC.
Знижується ризик розвитку діабету другого типу, синдромів Паркінсона та Альцгеймера, депресії.
Зменшуються шанси утворення тромбів та розвитку інсульту.
Нижче ризик захворіти на деякі типи раку.
Вчені кажуть, що оздоровлюючий ефект мають не більше 3-4 чашок на день. Перевищення цієї дози вже не здорове. З обережністю потрібно пити каву вагітним. У тих, хто страждає на тривожні розлади, кофеїн може лише посилити тривогу.
Якщо ви отримуєте з їжею мало кальцію, краще не захоплюватися напоєм, тому що він посилює виведення кальцію із сечею, а отже, може збільшувати ризик переломів та остеопорозу.
Нагадаємо, раніше ми розповідали, з якими продуктами не можна поєднувати каву.
Лимон — не лише чудова добавка до страв та напоїв, а й ефективний екологічний помічник…
В Центрах космічної погоди розповіли, яка геомагнітна активність планується на неділю, 16 серпня. До чого…
Водонагрівач — один із найбільш ненажерливих побутових приладів. Тож дехто вигадує власні лайфхаки, як зробити…
В Україні викрили розгалужену мережу продажу харчових добавок під виглядом інноваційних «диво-ліків». Шахрайська схема поєднує…
Молодша донька Демі Мур та Брюса Вілліса — 32-річна художниця й письменниця Таллула Вілліс —…
Уявлення про те, що волосся можна «привчити» до рідшого миття, — один із найпоширеніших доглядових…