Незабаром термін перебування багатьох українських біженців у Польщі перевищить 183 дні. Після закінчення цього терміну вони будуть змушені сплачувати в країні податок на прибуток фізичних осіб (ПДФО).
Про це повідомляє польське видання Gazeta Prawna.
Згідно з польським законодавством, українці мають заплатити ПДФО не пізніше 20 числа наступного місяця після місяця, в якому перебування в Польщі перевищило 183 дні. Причому виплачувати його доведеться із доходу, отриманого з початку перебування у Польщі.
На практиці це означає, що у вересні деяким українцям доведеться сплатити податок за останні півроку. Податками обкладаються, зокрема і кошти, отримані з-за кордону.
Таким чином, українці, які працюють віддалено на українські компанії, також мають сплачувати податки у Польщі. ПДФО, сплачений в Україні, не зможе бути зарахований у рахунок польського податку.
Нагадаємо, що у Польщі почали приймати заявки від українців на отримання фінансової допомоги для школярів, які навчаються у цій країні.
Водночас, Рада підтримала закон про особливі гарантії для громадян Польщі. Поляки зможуть перебувати на території України протягом 18 місяців після ухвалення закону та користуватися всіма правами та свободами, як і громадяни України.
Картопля, тушкована з грибами у сметанному соусі — класика осіннього меню, яка поєднує простоту приготування,…
У четвер, 8 жовтня, Україна переживе найтепліший день поточного тижня — температура місцями підніметься до…
У четвер, 8 жовтня, сильна магнітна буря на Землі не очікується. За прогнозом NOAA, геомагнітна…
В Україні розпочався сезон збору каштана, який є затребуваною сировиною для переробки та фармацевтики. Дізнайтесь,…
Український фармринок працює попри удари по складах, виробництву та логістиці. Панічно скуповувати ліки не потрібно,…
Настінне розміщення керамічного обігрівача забезпечує правильне розподілення теплого повітря від дверей по всьому будинку або…