Ілюстративне фото
Про це повідомила заступниця міністра розвитку громад та територій Наталія Хоцяновська.
Але свою відсутність абонент має підтвердити відповідним документом.
«Сьогодні всі споживачі, якщо вони були відсутні більше 30 днів, мають звернутися до постачальників послуг, щоб їм не робили нарахування. Це не стосується приміщень, обладнаних лічильниками, потрібно ці показники подавати, а саме – повторювати ті, що були раніше. Це не поширюватиметься на послугу управління багатоквартирним будинком, і не стосуватиметься послуг на тепло», – зазначає Хоцяновська.
Якщо людина більше 30 днів не була присутня в приміщенні, слід звернутися із заявою до постачальника послуг, а також додати хоча б один із наступних документів:
Ця довідка є підставою для того, щоб постачальник послуг зробив перерахунок.
Нагадаємо, раніше ми розповідали, що буде з тарифами на комунальні послуги з 1 червня.
Цей виняток у пенсійному законодавстві стосується не всіх, але якщо ви підпадаєте під категорію –…
Здається, що в тіні росте лише трава? Насправді є десятки культур, які чудово почуваються без…
Ці кабачкові рулетики зникнуть зі столу швидше, ніж ви встигните подати до них соус. Неймовірний…
Хто має оплачувати повірку газових лічильників та коли це потрібно робити. Усі нюанси процедури.
Одна категорія пенсіонерів має право на безоплатні путівки на санаторно-курортне лікування. Як їх отримати.
Іноді пенсіонери отримують пенсію не в тому розмірі, на який розраховували. У Пенсійному фонді України…