Ілюстративне фото
Про це повідомила заступниця міністра розвитку громад та територій Наталія Хоцяновська.
Але свою відсутність абонент має підтвердити відповідним документом.
«Сьогодні всі споживачі, якщо вони були відсутні більше 30 днів, мають звернутися до постачальників послуг, щоб їм не робили нарахування. Це не стосується приміщень, обладнаних лічильниками, потрібно ці показники подавати, а саме – повторювати ті, що були раніше. Це не поширюватиметься на послугу управління багатоквартирним будинком, і не стосуватиметься послуг на тепло», – зазначає Хоцяновська.
Якщо людина більше 30 днів не була присутня в приміщенні, слід звернутися із заявою до постачальника послуг, а також додати хоча б один із наступних документів:
Ця довідка є підставою для того, щоб постачальник послуг зробив перерахунок.
Нагадаємо, раніше ми розповідали, що буде з тарифами на комунальні послуги з 1 червня.
Ці пиріжки можна готувати цілий рік. Вони незамінні у піст, підійдуть вегетаріанцям.
Не кожен пенсіонер може розібратися з тим, як і за що йому нараховується пенсія, які…
В Україні пенсіонери можуть отримувати не лише пенсії, а й різноманітні доплати, серед яких є…
Картопля – не примхлива рослина, але при її висаджуванні дуже легко припуститися помилок, які знизять…
Ніжне та ароматне печиво у вигляді гнізд стане ідеальним доповненням до вашого святкового меню. Спробуйте…
Частина українців можуть втратити доступ до власних рахунків, відкритих у відомому банку. Кого саме це…