Ілюстративне фото
Про це повідомила заступниця міністра розвитку громад та територій Наталія Хоцяновська.
Але свою відсутність абонент має підтвердити відповідним документом.
«Сьогодні всі споживачі, якщо вони були відсутні більше 30 днів, мають звернутися до постачальників послуг, щоб їм не робили нарахування. Це не стосується приміщень, обладнаних лічильниками, потрібно ці показники подавати, а саме – повторювати ті, що були раніше. Це не поширюватиметься на послугу управління багатоквартирним будинком, і не стосуватиметься послуг на тепло», – зазначає Хоцяновська.
Якщо людина більше 30 днів не була присутня в приміщенні, слід звернутися із заявою до постачальника послуг, а також додати хоча б один із наступних документів:
Ця довідка є підставою для того, щоб постачальник послуг зробив перерахунок.
Нагадаємо, раніше ми розповідали, що буде з тарифами на комунальні послуги з 1 червня.
“Київстар” піднімає ціни. Що зміниться для абонентів 60+ у наступному місяці?
Корупційний скандал навколо “Енергоатому” привів до політичної кризи в Україні. Депутати владної коаліції вимагають повного…
Червона нитка давно стала популярним аксесуаром, який носять на зап’ясті діти й дорослі. Комусь вона…
Проїзд безплатно чи за тарифом? Як зміняться “транспортні” пільги для літніх людей в наступному місяці?
66-річний Степан Гіга на піку популярності скасовує концерти. Попри те, що його пісні вірусно розлітаються…
Вдале вирощування рослин — це справжнє мистецтво, в якому важливий кожен нюанс. Найголовніший фактор вдалого…