Ілюстративне фото
Про це повідомила заступниця міністра розвитку громад та територій Наталія Хоцяновська.
Але свою відсутність абонент має підтвердити відповідним документом.
«Сьогодні всі споживачі, якщо вони були відсутні більше 30 днів, мають звернутися до постачальників послуг, щоб їм не робили нарахування. Це не стосується приміщень, обладнаних лічильниками, потрібно ці показники подавати, а саме – повторювати ті, що були раніше. Це не поширюватиметься на послугу управління багатоквартирним будинком, і не стосуватиметься послуг на тепло», – зазначає Хоцяновська.
Якщо людина більше 30 днів не була присутня в приміщенні, слід звернутися із заявою до постачальника послуг, а також додати хоча б один із наступних документів:
Ця довідка є підставою для того, щоб постачальник послуг зробив перерахунок.
Нагадаємо, раніше ми розповідали, що буде з тарифами на комунальні послуги з 1 червня.
Поранення на війні ще не гарантія компенсації. Без потрібних довідок та точних формулювань у документах…
Довга дорога завжди викликає хвилювання. Особливо, якщо вона веде в іншу країну. Але сьогодні подорож…
Фікус, сансевієрія чи монстера — не завжди потребують простору. Дізнайтесь, які квіти комфортно ростуть у…
Цей брауні — справжній порятунок для тих, хто хоче чогось солодкого просто зараз. Не потрібні…
Українцям із газовими котлами та плитами попередили про нові витрати — перед початком опалювального сезону.…
В Україні стрімко зростає кількість водіїв, які втрачають право керувати авто. МВС публікує тривожну статистику.