Ілюстративне фото
Про це повідомила заступниця міністра розвитку громад та територій Наталія Хоцяновська.
Але свою відсутність абонент має підтвердити відповідним документом.
«Сьогодні всі споживачі, якщо вони були відсутні більше 30 днів, мають звернутися до постачальників послуг, щоб їм не робили нарахування. Це не стосується приміщень, обладнаних лічильниками, потрібно ці показники подавати, а саме – повторювати ті, що були раніше. Це не поширюватиметься на послугу управління багатоквартирним будинком, і не стосуватиметься послуг на тепло», – зазначає Хоцяновська.
Якщо людина більше 30 днів не була присутня в приміщенні, слід звернутися із заявою до постачальника послуг, а також додати хоча б один із наступних документів:
Ця довідка є підставою для того, щоб постачальник послуг зробив перерахунок.
Нагадаємо, раніше ми розповідали, що буде з тарифами на комунальні послуги з 1 червня.
В Україні пенсіонери, що працюють, — звичайне явище. Але чи можна одночасно отримувати пенсію та…
На Одещині зіграли весілля переселенці з Донецької області. Молодятами стали – 83-річний Олексій та 75-річна…
В Ощадбанку нагадали, що при розрахунках через касу клієнтам необхідно враховувати як комісії, так і…
Данило Гетьманцев заявив, що індексація не покриває інфляцію та посилює соціальну несправедливість.
Міністерство юстиції України нагадує: якщо ви придбали нерухомість до цього року, зареєструйте своє право у…
У проєкті Держбюджету на 2026 рік нарешті переглянули розмір прожиткового мінімуму та мінімальної заробітної плати,…