Новини

Субсидії можна оформити онлайн: як це зробити

Мінсоцполітики запровадило електронний сервіс, щоб спростити порядок отримання допомоги та дати можливість робити це, не відвідуючи адміністративних закладів.

Хто має право на субсидію

Право на отримання субсидії має кожна українська сім’я чи окремий громадянин, чиї витрати на оплату житлово-комунальних послуг перевищують у середньому 15% щомісячного сукупного доходу.

Як отримати послугу онлайн: інструкція

Для оформлення субсидії онлайн необхідно:

  1. Зайти на сайт Міністерства соціальної політики України у рубрику “Е-Сервіси”.
  2. У рубриці “Е-Сервіси” вибрати “Субсидії”.
  3. Після автоматичного переходу на сайт, де потрібно заповнити форму, а саме вибрати один із трьох способів реєстрації:

Крок 1

На стартовій сторінці Системи надання послуги попередньої реєстрації документів про призначення житлової субсидії пропонується вибрати один з варіантів реєстрації/входу.

У разі обрання “реєстрація або вхід з ідентифікацією електронним цифровим підписом” та “реєстрація або вхід з ідентифікацією BankID”, подання та підписання документів відбувається виключно в електронному вигляді без необхідності особистого відвідування управління соціального захисту.

Важливо. У разі “реєстрація або вхід за адресою електронної пошти” необхідно подати документи у паперовій формі (після заповнення форми на сайті прийде ПДФ-версія документа, яку потрібно буде роздрукувати, підписати та занести до органу соціального захисту).

Крок 2

Після успішного входу в систему буде здійснено перехід до заповнення електронних форм:

  • заяву про призначення та надання у грошовій формі через (зазначається відділення банку);
  • декларації про доходи та витрати осіб, які звернулися за призначенням житлової субсидії.

Крок 3

Після заповнення всіх необхідних реквізитів необхідно перевірити та підтвердити правильність внесених даних та подати документ.

В результаті на електронну адресу надійде повідомлення: “Ваша електронна заява на призначення житлової субсидії була успішно зареєстрована. Його номер …”. Про всяк випадок збережіть його.

Що ж після?

Розглядатиме заяву саме той орган соціального захисту населення, який призначений під час заповнення електронної форми.

У разі, якщо не використовувався електронний підпис, доведеться особисто звернутися до органу соціального захисту населення, щоб власноруч підписати документи.

Джерело: rbc.ua

Раніше ми розповідали, як перевірити заборгованість із комунальних послуг, не виходячи з дому.

 

Новое на сайте

  • Новини

Доплати до пенсії 65+: чотири категорії українців залишать без надбавки – хто у списку

Багато українських пенсіонерів очікують, що після досягнення 65-річного віку їхня пенсія зросте автоматично. Проте на…

19/08/2025 15:59
  • Новини

Не втратьте урожай волоських горіхів: прості правила для збору та зберігання

Волоські горіхи можуть втратити смак і аромат, якщо збирати їх неправильно або поспішати зі зберіганням.…

19/08/2025 15:36
  • Новини

Найсмачніший шоколадний торт за 15 хвилин: усього чотири інгредієнти і духовка не потрібна

Забудьте про довгі години на кухні – цей десерт готується швидше, ніж ви встигнете заварити…

19/08/2025 15:06
  • Новини

В Україні запровадили нову заборону: за що штрафуватимуть на 3332 гривні

Традиційне літнє заняття для багатьох українців може обернутися солідними штрафами. До чого варто бути готовим.

19/08/2025 14:41
  • Новини

Нова грошова допомога від держави: стартувала реєстрація на отримання 5000 гривень

Частина українців можуть отримати грошову допомогу від держави. Яким критеріям потрібно відповідати та як зареєструватися.

19/08/2025 13:55
  • Статті

Газована формула: як стандартизуються безалкогольні напої

Сектор газованих напоїв — це одна з найбільш налагоджених систем виробництва в харчовій промисловості. Тут…

19/08/2025 13:24