Новини

Субсидії можна оформити онлайн: як це зробити

Мінсоцполітики запровадило електронний сервіс, щоб спростити порядок отримання допомоги та дати можливість робити це, не відвідуючи адміністративних закладів.

Хто має право на субсидію

Право на отримання субсидії має кожна українська сім’я чи окремий громадянин, чиї витрати на оплату житлово-комунальних послуг перевищують у середньому 15% щомісячного сукупного доходу.

Як отримати послугу онлайн: інструкція

Для оформлення субсидії онлайн необхідно:

  1. Зайти на сайт Міністерства соціальної політики України у рубрику “Е-Сервіси”.
  2. У рубриці “Е-Сервіси” вибрати “Субсидії”.
  3. Після автоматичного переходу на сайт, де потрібно заповнити форму, а саме вибрати один із трьох способів реєстрації:

Крок 1

На стартовій сторінці Системи надання послуги попередньої реєстрації документів про призначення житлової субсидії пропонується вибрати один з варіантів реєстрації/входу.

У разі обрання “реєстрація або вхід з ідентифікацією електронним цифровим підписом” та “реєстрація або вхід з ідентифікацією BankID”, подання та підписання документів відбувається виключно в електронному вигляді без необхідності особистого відвідування управління соціального захисту.

Важливо. У разі “реєстрація або вхід за адресою електронної пошти” необхідно подати документи у паперовій формі (після заповнення форми на сайті прийде ПДФ-версія документа, яку потрібно буде роздрукувати, підписати та занести до органу соціального захисту).

Крок 2

Після успішного входу в систему буде здійснено перехід до заповнення електронних форм:

  • заяву про призначення та надання у грошовій формі через (зазначається відділення банку);
  • декларації про доходи та витрати осіб, які звернулися за призначенням житлової субсидії.

Крок 3

Після заповнення всіх необхідних реквізитів необхідно перевірити та підтвердити правильність внесених даних та подати документ.

В результаті на електронну адресу надійде повідомлення: “Ваша електронна заява на призначення житлової субсидії була успішно зареєстрована. Його номер …”. Про всяк випадок збережіть його.

Що ж після?

Розглядатиме заяву саме той орган соціального захисту населення, який призначений під час заповнення електронної форми.

У разі, якщо не використовувався електронний підпис, доведеться особисто звернутися до органу соціального захисту населення, щоб власноруч підписати документи.

Джерело: rbc.ua

Раніше ми розповідали, як перевірити заборгованість із комунальних послуг, не виходячи з дому.

 

Новое на сайте

  • Новини

Пенсіонери отримуватимуть більше: в Україні підвищать мінімальну пенсію

Уряд планує підвищити розмір мінімальної пенсії в Україні. Розповідаємо, на скільки саме.

01/07/2025 08:50
  • Новини

Небезпечна температура: чому нагрівається зарядка для телефону і що в такому разі робити

Помітили, що зарядний пристрій сильно нагрівається під час заряджання смартфона? Це може бути як нормою,…

01/07/2025 07:30
  • Новини

Досягли 65 і маєте стаж — держава підвищує пенсію до гарантованого рівня

Для пенсіонерів, які досягли 65-річного віку, держава гарантує виплату не меншу 40% мінімальної зарплати. Але,…

01/07/2025 05:33
  • Новини

Погода в Україні на вівторок, 1 липня

1 липня очікується невеликий дощ на Луганщині, на решті територіях без опадів.

30/06/2025 22:54
  • Новини

Магнітні бурі на вівторок, 1 липня 2025 року

Яким буде цей день?

30/06/2025 22:17
  • Новини

Українцям почнуть блокувати дзвінки: що змінюється у мобільному зв’язку

Кабмін затвердив важливу ухвалу, яка змінить повсякденне використання мобільного зв'язку: боротьба зі спамом, нові права…

30/06/2025 21:49