Новини

Субсидії можна оформити онлайн: як це зробити

Мінсоцполітики запровадило електронний сервіс, щоб спростити порядок отримання допомоги та дати можливість робити це, не відвідуючи адміністративних закладів.

Хто має право на субсидію

Право на отримання субсидії має кожна українська сім’я чи окремий громадянин, чиї витрати на оплату житлово-комунальних послуг перевищують у середньому 15% щомісячного сукупного доходу.

Як отримати послугу онлайн: інструкція

Для оформлення субсидії онлайн необхідно:

  1. Зайти на сайт Міністерства соціальної політики України у рубрику “Е-Сервіси”.
  2. У рубриці “Е-Сервіси” вибрати “Субсидії”.
  3. Після автоматичного переходу на сайт, де потрібно заповнити форму, а саме вибрати один із трьох способів реєстрації:

Крок 1

На стартовій сторінці Системи надання послуги попередньої реєстрації документів про призначення житлової субсидії пропонується вибрати один з варіантів реєстрації/входу.

У разі обрання “реєстрація або вхід з ідентифікацією електронним цифровим підписом” та “реєстрація або вхід з ідентифікацією BankID”, подання та підписання документів відбувається виключно в електронному вигляді без необхідності особистого відвідування управління соціального захисту.

Важливо. У разі “реєстрація або вхід за адресою електронної пошти” необхідно подати документи у паперовій формі (після заповнення форми на сайті прийде ПДФ-версія документа, яку потрібно буде роздрукувати, підписати та занести до органу соціального захисту).

Крок 2

Після успішного входу в систему буде здійснено перехід до заповнення електронних форм:

  • заяву про призначення та надання у грошовій формі через (зазначається відділення банку);
  • декларації про доходи та витрати осіб, які звернулися за призначенням житлової субсидії.

Крок 3

Після заповнення всіх необхідних реквізитів необхідно перевірити та підтвердити правильність внесених даних та подати документ.

В результаті на електронну адресу надійде повідомлення: “Ваша електронна заява на призначення житлової субсидії була успішно зареєстрована. Його номер …”. Про всяк випадок збережіть його.

Що ж після?

Розглядатиме заяву саме той орган соціального захисту населення, який призначений під час заповнення електронної форми.

У разі, якщо не використовувався електронний підпис, доведеться особисто звернутися до органу соціального захисту населення, щоб власноруч підписати документи.

Джерело: rbc.ua

Раніше ми розповідали, як перевірити заборгованість із комунальних послуг, не виходячи з дому.

 

Новое на сайте

  • Новини

Погода на вихідні 4-5 жовтня: чого очікувати українцям

Якою буде погода в Україні в суботу та неділю? Синоптики зробили детальний прогноз.

03/10/2025 23:00
  • Новини

Магнітні бурі в суботу, 4 жовтня

Чи буде магнітна буря в суботу. Експерти поділилися прогнозами. Що варто знати метеозалежним.

03/10/2025 22:25
  • Новини

Як підготувати дерева до зими, щоб зберегти їх здоровими: поради експерта

Досвідчені садівники щороку обробляють штамби спеціальною бовтанкою та білять їх вапняним розчином. Комплексна підготовка не…

03/10/2025 21:56
  • Новини

«Київський торт» без випікання: готуємо легендарний десерт максимально швидко

Класичний рецепт потребує багато часу й терпіння, але є й легший шлях. Достатньо кількох інгредієнтів…

03/10/2025 21:25
  • Новини

Клієнти «ПриватБанку» не зможуть здійснювати оплати картками: заява банку

Клієнти одного з найпопулярніших банків України не зможуть скористатися своїми картками. У фінансовій установі назвали…

03/10/2025 20:50
  • Новини

Підвищення пенсій до кінця 2025 року: у Пенсійному фонді зробили важливу заяву

В Пенсійному фонді України розповіли, чи варто пенсіонерам очікувати підвищення пенсійних виплат до кінця 2025…

03/10/2025 19:30