Раніше ми писали, що розкрито найпопулярнішу схему обману на ринку.
Українські супермаркети та торгові мережі все частіше приваблюють клієнтів за допомогою рекламних знижок. Проте на практиці акційна ціна на касі може відрізнятися від тієї, що вказана на ціннику. У Держпродспоживслужбі нагадують: у таких випадках споживач має право вимагати продажу товару за ціною, зазначеною на ціннику.
За законом, реклама про знижки повинна бути прозорою та включати:
Якщо ваші права порушені, а продавець відмовляється їх задовольнити, звертайтеся до територіального органу Держпродспоживслужби.
Паралельно Верховна Рада розглядає законопроєкт, який зобов’яже торгові мережі вказувати дві ціни: за одиницю виміру (літр, кілограм) і за реальний об’єм товару. Це ініціатива, спрямована на боротьбу зі шринкфляцією – практикою зменшення об’єму товару при збереженні старої ціни.
Депутати також планують уточнити вимоги до маркування товарів, щоб інформація була зрозумілою та доступною для споживача.
У Держпродспоживслужбі закликають покупців бути уважними:
Чесність і прозорість цін – не лише обов’язок продавців, а й право кожного споживача.
Читайте також:
Різновидів квасолі настільки багато, що їх важко порахувати. Але традиційно виділяють білу та червону квасолю.…
Всі ми знаємо, що взимку помітно знижується несучість курей, це можна зрозуміти за цінниками, які…
7 січня буде набагато тепліше за попередні дні. У вівторок, 7 січня, в Україні переважно…
Чи будуть геомагнітні хвилювання цього дня?
У кожного в будинку знайдеться чимало речей, якими давно не користуються, але шкода викинути.
На УЗД органів черевної порожнини лікар перевіряє печінку, жовчний міхур, підшлункову залозу та селезінку.