Детальна інструкція «Вовина тисяча»: всі способи оформити заявку та витратити гроші (відео) не завжди допомагала при зіткненні з реальністю.
Ми вирішили з’ясувати, у чому причина складнощів і як їх вирішити.
«Укрпошта»: не потрібно ніяких декларацій
До редакції звернулася читачка з Подільського району Одеської області, яка розповіла про свою спробу отримати 1000 гривень із програми «Зимової єПідтримки» на «Укрпошті». В день отримання пенсії вона пішла до поштового відділення, але там, за її словами, запропонували заповнювати якусь декларацію. У ній потрібно було вказати, чи є пільги, скільки пенсії вона отримує або який у неї сімейний стан. Жінка не стала нічого заповнювати, а наступного дня звернулася по допомогу до редакції.
Ми вирішили перевірити цю ситуацію, адже на офіційному сайті «Укрпошти» є чітка інформація про порядок виплат і там ні про яке заповнення декларацій не йдеться.
У кол-центрі «Укрпошти» нам повідомили, що вперше чують про подібний випадок. Адже тим, хто отримує пенсію через листоношу або у відділеннях пошти, не потрібно нічого додатково заповнювати. Зимова допомога нараховується автоматично. Поштові відділення лише ведуть накладну, де фіксується факт нарахування 1000 гривень.
Все, що потрібно від клієнта, — підписати накладну, підтвердивши отримання коштів та їх списання на власні потреби. На питання, що робити у випадках, якщо у місцевих поштових відділеннях трапляються непорозуміння, представники компанії радять звертатися до операторів «Укрпошти» для отримання консультацій або допомоги в розв’язанні проблеми.
Тож, якщо ви стикнулися з подібною ситуацією, радимо вам одразу зателефонувати на «гарячу лінію» «Укрпошти» — (0800) 300-545, або на Урядову лінію — 15-45.
Якщо в банку відмовляють у допомозі
Також наші читачі скаржаться, що у деяких відділеннях «ПриватБанку» та «Ощадбанку», де вони отримують пенсію, їм відмовляють в оформленні «1000 гривень Зеленського». Пояснюють це тим, що у пенсіонерів кнопкові телефони.
Чому так відбувається? Адже згідно з програмою «Зимова єПідтримка», люди віком понад 65 років можуть звертатися до банку, щоб подати заяву на оформлення не тільки віртуальної, але й пластикової картки «Національний кешбек».
Як це має працювати і що робити, якщо відмовляють у допомозі, нам пояснили в кол-центрах «ПриватБанку» та «Ощадбанку».
«Ощадбанк»
Наразі в установі продовжують приймати заяви на видачу фізичних пластикових карток «Національний кешбек». Фахівці установи допомагають подавати заявки на виплату 1000 гривень. Скористатися цією можливістю можуть люди віком від 65 років і старші. Достатньо прийти у відділення банку з паспортом та ідентифікаційним кодом.
У разі, якщо у відділенні, до якого ви звернулися, відмовляють у такій послузі, телефонуйте за номером «гарячої лінії «Ощадбанку» (0800) 210-800.
«ПриватБанк»
У «ПриватБанку» також можна оформити заяву на отримання фізичної пластикової карти «Національний кешбек» та виплати «Зимової єПідтримки». У кол-центрі установи запевнили, що такою послугою можуть скористатися не тільки люди віком понад 65 років, а й молодші, якщо вони не мають технічної можливості зробити це через мобільний застосунок. До фахівця з обслуговування фізичних осіб потрібно прийти також з паспортом та ідентифікаційним кодом.
Водночас, на «гарячій лінії» «ПриватБанку» повідомили, що заявку на видачу фізичної карти можна подати також без відвідування відділення. Достатньо зателефонувати за номером 37-00. Але ця опція доступна тільки клієнтам банку. Тобто якщо ви отримуєте пенсію на картку «ПриватБанку», то заявку у вас приймуть за телефоном.
Підготували Анастасія Єпур та Світлана Шевчук
Вам буде корисно: