Пенсіонери мають пройти обов’язкову ідентифікацію, про це нагадали у Головному управлінні Пенсійного фонду у в Одеській області.
Раніше ми розповідали, як отримати пенсійне посвідчення, не виходячи з дому.
У ПФУ зазначили, що для отримання виплат у 2024 році особи, які набули статусу внутрішньо переміщених осіб до 24.02.2022, повинні пройти ідентифікацію в АТ «Ощадбанк» або в органах Пенсійного фонду України до 31.03.2024.
Ідентифікація полягає у встановленні особи заявника на підставі належного йому паспорта громадянина України або тимчасового посвідчення громадянина України (для іноземців та осіб без громадянства паспортного документа іноземця або документа, що посвідчує особу без громадянства, посвідки на постійне проживання, посвідчення біженця чи іншого документа, що підтверджує особу).
До фізичної ідентифікації прирівнюється:
- авторизація в особистому електронному кабінеті на веб-порталі електронних послуг Пенсійного фонду України за допомогою кваліфікованого електронного підпису «Дія. Підпис» («Дія ID»), створеного за допомогою мобільного додатка Єдиного державного веб-порталу електронних послуг;
- підтвердження в установленому порядку при зверненні одержувача, який тимчасово проживає за кордоном, відповідною зарубіжною дипломатичною установою України факту, що особа жива.
Відповідно до Постанови правління Пенсійного фонду України від 20.11.2023 №49-2, зареєстрованої в Міністерстві юстиції України 05.12.2023 за №2111/41167, територіальні органи Пенсійного фонду України можуть провести ідентифікацію особи за допомогою відеоконференцзв’язку.
Для запису на проходження ідентифікації в режимі відеоконференц-зв’язку через веб-портал Пенсійного фонду України необхідно виконати такі кроки:
Крок 1
Зайдіть на веб-портал електронних послуг Пенсійного фонду України https://portal.pfu.gov.ua У верхній частині екрана виберіть вкладку “Ідентифікація у режимі відеоконференції” та натисніть на неї.
Крок 2
У формі, що з’явилася, заповніть усі поля, позначені зірочкою.
Виконуйте вказівки на екрані. Заповніть особисті дані; дані документа, що засвідчує особу; вкажіть адресу електронної пошти та телефонний номер (для отримання зворотного контакту від спеціалістів Пенсійного фонду); зі списку виберіть спосіб проведення відеоідентифікації через один із запропонованих додатків: GoogleMeet, Signal, Skype, Telegram, Viber, WhatsApp, Zoom; у разі потреби вкажіть вид послуги, яку необхідно забезпечити під час відеоідентифікації (перекладач жестової мови, фізичний супровід персонального асистента або помічника тощо), погодьтеся на передачу даних та натисніть “Подати заяву“.
До заяви можуть бути додані (як прикріплені файли) ідентифікаційні документи: паспорт, пенсійне посвідчення, довідка про присвоєння ідентифікаційного номера, свідоцтво про народження, трудова книжка тощо. (Розмір кожного файлу не повинен перевищувати 1 Мб).