Прес служба оператора мобільного зв’язку у своєму акаунті у Facebook попередила, що аферисти можуть набрати клієнтів компанії з невідомого номера, видавши себе за співробітника компанії.
При цьому шахраї намагаються нібито запропонувати додаткові послуги і підключити кращий стандарт зв’язку. На підставі цього вони просять клієнта “Київстару” назвати код, отриманий у попередньо відправленому СМС-повідомленні, або кілька останніх цифр телефонного номера, з якого клієнту за хвилину дзвонять телефоном.
“Так чинять тільки шахраї! Ми ніколи не дзвонимо абонентам з проханням назвати персональні дані, коди SMS-повідомлень, дані банківської картки або паролі”, – пояснила прес служба Київстару.
Нещодавно ми писали, кому вигідно утримувати шахрайські колл-центри.
При цьому в компанії рекомендують у такому разі вчинити таким чином:
“Будьте пильні та дбайте про свою безпеку!”, – нагадали співробітники оператора мобільного зв’язку.
Комуналка – понад усе: як уряд закручує гайки найбіднішим (відео)
Кого образили більше: як відрізняються пенсії та стаж “нових” і “старих” пенсіонерів (відео)
Щоб не стати жертвою фальшивомонетників, потрібно знати, які купюри підробляють найчастіше і як перевірити їхню…
Накладено арешт на майно через борги? Пам'ятайте, що є речі, які забирати не мають права.…
Хто може отримати грошові виплати від міжнародної організації та як це зробити.
Як не залишитись без готівки під час блекаутів. У "ПриватБанку" назвали кілька способів.
Коли у 2024 році відзначатиметься Трійця за новим церковним календарем, що заборонено робити цього дня,…
Як отримати безкоштовні продукти від благодійного фонду. Кому вони належать і куди звернутися для отримання.