Прес служба оператора мобільного зв’язку у своєму акаунті у Facebook попередила, що аферисти можуть набрати клієнтів компанії з невідомого номера, видавши себе за співробітника компанії.
Як шахраї обманюють клієнтів Київстару
При цьому шахраї намагаються нібито запропонувати додаткові послуги і підключити кращий стандарт зв’язку. На підставі цього вони просять клієнта “Київстару” назвати код, отриманий у попередньо відправленому СМС-повідомленні, або кілька останніх цифр телефонного номера, з якого клієнту за хвилину дзвонять телефоном.
“Так чинять тільки шахраї! Ми ніколи не дзвонимо абонентам з проханням назвати персональні дані, коди SMS-повідомлень, дані банківської картки або паролі”, – пояснила прес служба Київстару.
Нещодавно ми писали, кому вигідно утримувати шахрайські колл-центри.
Як захистити себе, коли телефонують шахраї
При цьому в компанії рекомендують у такому разі вчинити таким чином:
- покласти слухавку негайно;
- не називати жодних даних, зокрема тимчасових паролів із СМС-повідомлень;
- не передавати дані про вхідні дзвінки незнайомим особам;
- припинити спілкування, якщо до вас звернулися в месенджері;
- зателефонувати на гарячу лінію Київстар і повідомити номер шахрая.
“Будьте пильні та дбайте про свою безпеку!”, – нагадали співробітники оператора мобільного зв’язку.
Комуналка – понад усе: як уряд закручує гайки найбіднішим (відео)
Кого образили більше: як відрізняються пенсії та стаж “нових” і “старих” пенсіонерів (відео)