Про це повідомили у Департаменті праці та соціального захисту міста Миколаєва.
Раніше ми розповідали, що відкритий прийом заявок на нову гуманітарну допомогу.
Допомогу надає Всесвітня продовольча програма ООН у партнерстві з центральними, місцевими органами влади та неурядовими організаціями. Грошові виплати зможуть отримати мешканці Миколаєва. Реєстрацію продовжено ще на три дні, з 16 до 18 жовтня. Кожен зареєстрований член домогосподарства (фізична особа) отримуватиме 1500 грн щомісяця (максимум 5 осіб). Грошовий переказ проводитиметься на банківський рахунок дорослого (на всіх зареєстрованих членів сім’ї), після надання необхідної інформації (IBAN, ІПН, номер телефону).
За підтримки Благодійної організації “АДРА” та місцевої влади у районних відділеннях міського територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) за графіком проводитиметься реєстрація вразливих верств населення. Запис проводиться згідно з графіком, в якому будуть вказані категорії.
Хто зможе отримати фінансову допомогу?
Проводиться реєстрація осіб, які належать до категорії, які опинилися у складних життєвих обставинах:
- особи з інвалідністю І або ІІ групи
- сім’ї, які отримують тимчасову державну допомогу на дітей, батьки яких ухиляються від сплати аліментів, не мають можливості утримувати дитину або місце проживання їх невідомо.
Програма “Перехідна грошова допомога” триватиме 4 місяці з орієнтованою датою старту у жовтні – листопаді 2023 року. Продовження програми залежить від майбутніх внесків донорів.
Як зареєструватися на грошову допомогу?
Список пунктів реєстрації у м. Миколаєві:
Заводський район – вул. Кузнецька, 83 (понеділок-п’ятниця 9:00 – 16:00);
Інгульський район – вул. 12 Поздовжня, 50-А (понеділок – п’ятниця 9:00 – 16:00);
Корабельний район – вул. Металургів 8/4 (понеділок – п’ятниця 9:00 – 16:00);
Центральний район – вул. Шевченка, 19-А (понеділок – п’ятниця 9:00 – 16:00).
Гаряча лінія Всесвітньої продовольчої програми ООН: 0800600122.
Графік роботи: з понеділка до п’ятниці з 8:00 до 18:00.
Важливо, що для реєстрації потрібно мати при собі оригінали документів: документ, що посвідчує особу (паспорт); податковий номер; свідоцтва про народження дітей віком до 18 років; IBAN кожного дорослого представника сім’ї; свідоцтво про смерть одного з батьків; рішення суду про позбавлення батьківських прав, рішення про усиновлення, дитину/встановлення опіки/ створення будинку сімейного типу, медичний висновок про дитину з інвалідністю, довідку від управління соціальних виплат та компенсацій щодо отримання державної допомоги, медичний висновок про встановлення інвалідності.