Лише в разі повідомлення певних змін Пенсійний фонд може гарантувати безперервність пенсійних виплат. Про це повідомило Головне управління ПФУ в Донецькій області.
Управління звертає увагу пенсіонерів на те, що повідомити його про зміни можна за допомогою інтернету – на веб-порталі електронних послуг ПФУ.
Раніше ми писали, якою буде мінімальна пенсія з жовтня.
Вносити зміни до пенсійної справи можна на різних етапах, оновивши дані або відкоригувавши документи.
Пенсіонери зобов’язані інформувати органи ПФУ у випадках, коли вони:
У разі зміни прізвища або імені потрібно надати новий паспорт, свідоцтво про шлюб або інший відповідний документ.
Також пенсіонерам потрібно надавати дані до Пенсійного фонду в 10-денний строк, якщо вони:
Надання таких даних передбачено Законом України від 09.07.2003 № 1058-IV “Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування”.
Щоб внести зміни до своєї пенсійної справи на веб-порталі е-послуг ПФУ потрібно:
На веб-порталі е-послуг ПФУ можна створити такі заяви для внесення змін до пенсійної справи.
Управління звертає увагу, що повідомлення про зміну цих даних дуже важливе, тому що може вплинути вплинути на пенсійне забезпечення.
Мешканці кількох областей через обстріли росіян залишаться без електрики. Що сказали в Укренерго.
Хто може отримати нову гуманітарну допомогу та як це зробити.
Як оплатити комунальні послуги просто та швидко? Розповідаємо.
Українців запрошують зареєструватися на нову грошову допомогу. Хто може претендувати на фінансову допомогу від міжнародної…
Росія запустила по Україні ракети. Українські війська продовжують стримувати ворога на найгарячіших ділянках фронту. Українські…
Частині пенсіонерів припинили нарахування виплат. Чи можна їх поновити?