Про подробиці проведення повірки розповіли в Головному управлінні Держпродспоживслужби.
Всі засоби обліку води повинні своєчасно проходити перевірку. Так, Наказом Міністерства економічного розвитку від 13.10.2016 р. № 1747 встановлено міжповірочний інтервал для лічильників води – 4 роки. Враховуючи, що виробником встановлено термін експлуатації приладу від 10 до 12 років, повірка може проводитися не більше ніж 3 рази. Якщо лічильник експлуатується більше 10 років, є велика ймовірність, що державну повірку він може не пройти.
І тут потрібно відштовхуватися від договору споживача з постачальником послуг. Якщо в ньому немає окремого пункту, який регулює оплату періодичної повірки лічильників, сплачує за неї той, хто є власником приладу обліку. А це може бути як споживач, так і водоканал, або взагалі керуюча компанія (наприклад, ОСББ).
Однак таке правило діє виключно у разі укладання індивідуальних договорів. Якщо ж співвласники багатоквартирного будинку не мають індивідуальних договорів щодо водопостачання, повірка забезпечується виконавцем комунальної послуги за рахунок плати за абонентське обслуговування.
Споживача мають попередити про перевірку не пізніше ніж за місяць до дати проведення процедури. Якщо ж споживач сам попросив про повірку приладу обліку (наприклад, було встановлено новий лічильник або зламався старий), час її здійснення повинні повідомити протягом трьох днів.
Зазвичай перевірка лічильника передбачає демонтаж приладу обліку. Після цього пристрій перевіряють у лабораторії, визначаючи його придатність для подальшої експлуатації. Демонтаж лічильника відбувається лише у присутності споживача, що фіксується документально.
У разі демонтажу лічильника можуть встановити тимчасовий прилад обліку. Якщо цього не відбувається, за період відсутності приладу обліку за воду доведеться заплатити згідно з державними нормами споживання або за середнім показником споживання за останні 12 місяців (залежно від водоканалу).
Проте, деякі підприємства надають послугу перевірки лічильника без його демонтажу. Зазвичай, це коштує додаткових грошей, проте значно прискорює саму повірку.
Монтаж теж проводиться виключно в присутності споживача. Тоді ж здійснюється опломбування та обов’язково оформляється відповідний акт (це робиться і у разі перевірки без демонтажу).
Крім місця монтажу, номера пломби, показань лічильника, цей документ повинен містити дату повірки та/або ремонту. Акт складається у двох примірниках, один зберігається у споживача, другий – у підприємства.
Зазвичай на приготування салату потрібно витратити достатню кількість часу та фінансів. Але сьогодні пропонуємо вам…
Турбота про дитину — це, мабуть, один із найважливіших обов'язків батьків. Вони повинні опікуватися, навчати,…
Якщо ви бажаєте завжди мати актуальний вигляд, досить обрати одну з цих стрижок. Яким буде…
Більшість сортів та гібридів томату сильно гілкуються і утворюють велику кількість бічних пагонів, які називають…
17 травня очікується погода без опадів в більшості областей України.
Чи будуть геомагнітні хвилювання цього дня?